Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Ben nu bezig met betrayel of jimmy. Maar ben helemaal niet met missies bezig, Rampage houden met de politie vind ik veel toffer. :klap:

Was erg vet, ik was zo in die Lone Star bar iedereen aan gort aan het schieten, dus er komt zo een agent binnen die mij wil arresteren, dus mijn hoofdpersoon doet zo die knielpositie. Maar dan komt er zo een gangster die door mijn schietgeweld is gealarmeerd, de bar binnen. en hij wil op mij schieten. Toen ging de agent die mij arresteerde mij beschermen tegen de gangster door terug te schieten.

En toen liep ik weg. :puh:

moet je in die gunshops gaan schuilen voor politie, dan schiet dat oudje terug op de agenten

En je kan het wel ff volhouden met al die ammo aangezien je de kassa + ammunition/wapens kan stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ben nu bezig met betrayel of jimmy. Maar ben helemaal niet met missies bezig, Rampage houden met de politie vind ik veel toffer. :klap:

Was erg vet, ik was zo in die Lone Star bar iedereen aan gort aan het schieten, dus er komt zo een agent binnen die mij wil arresteren, dus mijn hoofdpersoon doet zo die knielpositie. Maar dan komt er zo een gangster die door mijn schietgeweld is gealarmeerd, de bar binnen. en hij wil op mij schieten. Toen ging de agent die mij arresteerde mij beschermen tegen de gangster door terug te schieten.

En toen liep ik weg. :puh:

moet je in die gunshops gaan schuilen voor politie, dan schiet dat oudje terug op de agenten

ik schiet die vent altijd neer voor ammo en wapens en harry is de Bom!

Link to comment
Delen op andere websites

MAFIA II VERBREEKT RECORD

Mafia II verbreek het recrd schelden met f*ck in de hele game komt wel minstens 200 het woord f*ck in voor.

Wil je de hele articel lezen en ook nog een filmje er van zien : Klik

Bewerkt: door jallehab
Link to comment
Delen op andere websites

MAFIA II VERBREEKT RECORD

Mafia II verbreek het recrd schelden met f*ck in de hele game komt wel minstens 200 het woord f*ck in voor.

Wil je de hele articel lezen en ook nog een filmje er van zien : Klik

Pff Scarface heeft nog steeds meer dan dat volgensmij heur :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had m snel uitgespeeld en vond het einde niet leuk, zelf de jimmy dlc gedowned en ik vind het gta gameplay irritant en dat er niet echt een verhaal in zit (althans ik ben nog niet zo ver en heb nog geen verhaal)dus de jimmy dlc vindt ik niet zo leuk, en wat doen die andere dlc nou eigenlijk die van army shit enzo alleen maar kleding en auto's.

ik hoop echt dat joe niet dood is

en wil heel graag het vervolg zo snel mogelijk spelen en dus niet nog iets van een paar jaar wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

MAFIA II VERBREEKT RECORD

Mafia II verbreek het recrd schelden met f*ck in de hele game komt wel minstens 200 het woord f*ck in voor.

Wil je de hele articel lezen en ook nog een filmje er van zien : Klik

Pff Scarface heeft nog steeds meer dan dat volgensmij heur :puh: .

Nee, scarface heeft er maar 182. (De übercoole groep Blink-182 is op de film gebaseerd.)

Link to comment
Delen op andere websites

MAFIA II VERBREEKT RECORD

Mafia II verbreek het recrd schelden met f*ck in de hele game komt wel minstens 200 het woord f*ck in voor.

Wil je de hele articel lezen en ook nog een filmje er van zien : Klik

Pff Scarface heeft nog steeds meer dan dat volgensmij heur :puh: .

Nee, scarface heeft er maar 182. (De übercoole groep Blink-182 is op de film gebaseerd.)

Oh, zou kunnen, maar ik dacht dat de scarface game meer had omdat het bij mafia 2 niet echt opvalt vind ik.

Maar de film heeft nog steeds 208 keer fuck erin zitten dus de film is nog steeds de baas ^^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...