Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Freeroaming in Mafia 2 is niet mogelijk. Je moet het spel meer zien als Gears of War o.i.d. Je speelt van missie tot missie, de enige free-roam momenten die je krijgt is als je terug naar huis moet rijden. Er is wel een free-roam DLC, maar die vond ik nogal magertjes. Mafia 2 is niet voor free-roamen gemaakt. De RDR vragen zou ik stellen in het RDR subforum, of een apart topic aanmaken in het Games Info en Chat, gedeelte, of in het Ik zoek een Game topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Hmm..

Ik speel meestal eerst de Storyline uit voor ik echt aan het Free-Roam begin te doen. Hoe bevalt de Free Roam dan in Mafia II?

En voor de RDR spelers; zijn het leuke wapens? :D

Ook nog, als je de Storyline van RDR hebt uitgespeeld, valt er dan nog genoeg te doen?

Mafia II:

+ ZEER goed verhaal

+ leuke wapens

+ goeie sfeer

- free roamen kan je je niet erg lang mee vermaken

- Einde wat minder

Red Dead Redemption:

+ Goed verhaal

+ Western

+ Multiplayer

- Veel DLC waar je voor moet dokken

- Wapens zijn haast niet automatisch (ik weet het, western game, maar ik vind een automatisch wapen toch leuker

- Einde best kut eigenlijk

- Gaat inderdaad vervelen, dit omdat je alleen paard kan rijden

Ik zou niet weten wat ik zou kiezen als ik een van de twee zou moeten kiezen maar ik denk toch dat je met Red Dead Redemption toch wat langer speelplezier hebt omdat het verhaal wat langer is en je kan je altijd nog vermaken met de multiplayer. Denk goed na, want beide games zijn niet wat ik van ze verwacht had en ik denk ook niet van wat jij verwacht.


@ Hayte, je kán wel free roamen ondanks dat er direct een route staat geplant naar de volgende missie, eigenlijk heeft het gewoon hetzelfde effect als bij GTA de icoontjes alleen bij Mafia kun je niet meerdere missies tegelijk kiezen en de route wordt direct geplant.

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Hayte en BoerBanaan, bedankt voor jullie berichten.

Wel wil ik vertellen dat ik geen Multiplayer kan spelen, en dit voor mij niet echt veel belang heeft.

Als je het verhaal van Mafia 2 hebt uitgespeeld, dan kun je toch wel nog Free Roam doen??

Link to comment
Delen op andere websites

Wel wil ik vertellen dat ik geen Multiplayer kan spelen, en dit voor mij niet echt veel belang heeft.

Naja, dat maakt ook niet uit, ik vind de multiplayer ook niet echt super leuk maar het is toch iets wat voor gamers wel een leuke toevoeging kan zijn.

Als je het verhaal van Mafia 2 hebt uitgespeeld, dan kun je toch wel nog Free Roam doen??

Nee, na het verhaal kan je niet meer verder spelen, je kunt wel een ander chapter kiezen en dan gaan free-roamen, het maakt eigenlijk niet veel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder de DLC te kopen kan je alleen free-roamen door het modden van je spel. En ik vind het tussen de missie's gedeelte niet bepaald free roamen. Je kan niet tussendoor opslaan, en als je dood gaat moet je weer opnieuw beginnen van waar je net de missie gedaan hebt.

Overigens vind ik het zwak van je dat je DLC als een nadeel hebt gedaan. Niemand verplicht je die DLC te kopen, het is zelfs een extraatje. Dat R* daar een prijs voor betaald is ook redelijk logisch. Niet elke game ontwikkelaar is zo handig met z'n game in leven houden als Valve.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik miss de echte free-roam modes... en ik weet niet of het modden van de game zo verstandig is

Waarom niet? Ik heb het gedaan en er is niks veranderd buiten dat er een extra optie in het menu is, namelijk free roam.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik miss de echte free-roam modes... en ik weet niet of het modden van de game zo verstandig is

Waarom niet? Ik heb het gedaan en er is niks veranderd buiten dat er een extra optie in het menu is, namelijk free roam.

En wat kan je dan juist doen in die "free roam" sessie?

Gewoon wat rondlopen?

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik miss de echte free-roam modes... en ik weet niet of het modden van de game zo verstandig is

Waarom niet? Ik heb het gedaan en er is niks veranderd buiten dat er een extra optie in het menu is, namelijk free roam.

En wat kan je dan juist doen in die "free roam" sessie?

Gewoon wat rondlopen?

Je hebt alle wagens in je garage, inclusief wagens waarin je zonder de mod niet kan rijden. Je kan ook kiezen dat Joe en die andere gozer je volgd en helpt enzo. En nog wat dingen maar het is niet echt heel bijzonder ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...