Hayte Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. vind ik juist fijner ik vond juist k*t dat vito bij alles een hoed moet dragen behalve bij de junkie kleren dan Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. vind ik juist fijner ik vond juist k*t dat vito bij alles een hoed moet dragen behalve bij de junkie kleren dan wat lul jij nou met de junkie kleren. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. vind ik juist fijner ik vond juist k*t dat vito bij alles een hoed moet dragen behalve bij de junkie kleren dan wat lul jij nou met de junkie kleren. die kleren wat je in het begin krijgt zit geen hoed bij Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Dat zijn geen junkie kleren het is gewoon een leren jasje. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Dat zijn geen junkie kleren het is gewoon een leren jasje. is volgens mij een bruine wollen vest met olie vlekken er op Reageren
Hayte Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Ik vind die "junkie" kleren anders best wel kick-ass. Ik vind hem er altijd zo dik uit zien in een overcoat. Draagt er iemand hier trouwens ooit een shirt? Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Ik vind die "junkie" kleren anders best wel kick-ass. Ik vind hem er altijd zo dik uit zien in een overcoat. Draagt er iemand hier trouwens ooit een shirt? Ik Altyd . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 als jimmy een shirt aan heeft ziet hij er best wel gay uit zou joe andere kleren krijgen ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Check de trailer van Joe's Adventure, benhelsloot Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Ik vind die "junkie" kleren anders best wel kick-ass. Ik vind hem er altijd zo dik uit zien in een overcoat. Draagt er iemand hier trouwens ooit een shirt? ik altijd een gele of een zwarte dat staat pas kick-ass! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Gaat iemand Joe's Adventures halen? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Gaat iemand Joe's Adventures halen? Nee, vond Mafia 2 een beetje tegenvallen naderhand dus ik ga deze DLC ook niet halen. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Gaat iemand Joe's Adventures halen? ik als ik nog wat geld over hou Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Is het al bekend hoeveel die gaat kosten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.