Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 ga maar eens op hard spelen dan heb je hem echt niet snel uitgespeeld. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Wat is er anders? Dat ding wanneer je moet Aimen ofzo? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Wat is er anders? Dat ding wanneer je moet Aimen ofzo? Nee dat is niet moeilijker, maar je gaat makkelijker dood dus je moet veel meer dekking zoeken. Reageren
thug Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 de ai blijft het zelfde op hard,je gaat gewoon rapper dood. als je voorzichtig speelt is het zo moeilijk niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Ik dacht dat als je op hard speelt dat als je dan aimt dat ie dan gewoon 'vrij' aimt. Op medium gaat het rondje nog naar de persoon zelf. Ik leg het ingewikkeld uit maar gewoon 2x lezen en je begrijpt het wel :$ Reageren
thug Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 nee niets van gemerkt? het is hantmatig aimen hoor. (dacht ik toch,soit is al een tijdje geleden) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Dan is het goed xD Maar ik heb geen zin meer om M2 opnieuw te spelen Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Wat een rip off is die Joe adventure zeg. Had ik een heel goed verhaal verwacht qua mafia 2 is het gewoon haast hetzelfde als Jimmy Vendetta. ook gewoon met cutscene loze missies waar je zo een tekst te zien krijgt en dan op pad word gestuurt. Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Wat een rip off is die Joe adventure zeg. Had ik een heel goed verhaal verwacht qua mafia 2 is het gewoon haast hetzelfde als Jimmy Vendetta. ook gewoon met cutscene loze missies waar je zo een tekst te zien krijgt en dan op pad word gestuurt. Dat vind ik ook zo @#%^ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Is het nou echt zo slecht? ö Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Is het nou echt zo slecht? ö Nou heel veel mensen vinden met een verhaallijn zoals Mafia II veel leuker dan Hardcore free-roam met alleen opdrachten zonder cutscenes Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Ik kijk altijd uit naar de cutscenes. Vind het nog leuk ook Er zijn mensen die de cutscenes maar niks vinden en dan snappen ze niks van wat ze moeten doen Reageren
djaeo Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 wat is joe's adventures slecht zeg. in het begin heb je 2 missies verhaal ofzo. dan moet je 10000 cutsceneloze missies doen. daarna heb je pas de laatse missie. wat een baggerzooitje zeg. neem een voorbeeld aan rockstar. die hebben 2 prachtige contents uitgebracht die het geld waard zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.