GolfG60 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Enigste wat je kan doen is mensen schieten, auto's tunen, en dat is het wel zo'n beetje. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Als je het verhaal volgt, is het best nog leuk. Ik zit nu aan Chapter 11, maar heb het spel al anderhalve week niet meer gespeeld.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Zoals ik al eerder zei; +Het verhaal is zeker goed +Leuke personages +Grappige momenten +Mooie graphics +Leuke random stuff die gebeuren binnen de stad -Te korte verhaallijn (heb er 2 dagen voor gedaan) -Niks te doen na verhaallijn -Wat gebeurd er met Joe?! Leuke game, maar zijn €65 echt niet waard. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Leuke game, maar zijn €65 echt niet waard. 65 euro?! Ik had'm voor 45 euro.. De Free Roam is niet echt om het zo te noemen. Ik voel me nogal 'klem'. Het is best een grote stad, maar ze voelt niet zo 'vrij' aan. Had ook gister eens die gratis DLC gedownload (The Betrayal Of Jimmy), en daar is er wel wat meer Free Roam. Zo start je niet direct een nieuw hoofdstuk/missie, maar kan je kiezen wanneer. Wel irritant dat ze daar de cutscenes gewoon hebben vervangen door simpelweg teksten.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Collector Ed. op de dag van release zelf Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ah. Is dat die Pack waarin je dan ook die 'Cars and Clothes' DLC's bij krijgt (bv. de 'Greaser Pack', 'Made Man Outfit'...)? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Jep. Greaser dinges zat in doosje en dat Made Man kreeg ik appart Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Zou ik wel willen. Maar ik zou toch liever m'n geld geven aan een DLC met een paar nieuwe wapens, wat auto's en wat missies. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik heb spijt dat ik gewoon geld heb uitgegeven aan Mafia 2 Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Omdat er te weinig Free Roam is? Ik had er ook last van, maar bij mijn Mafia 2 zat er een code voor 'The Betrayal Of Jimmy'. Ben ik dan maar gaan downloaden van de PSN Store, en de Free Roam is stukken beter. Nu doe je niet direct een missie achter missie, maar kan jezelf kiezen. Ook de stad voelt groter aan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik denk dat die er niet is op Xbox 360.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Jawel, alleen moet je die kopen op de Xbox 360, bij de PS3 kreeg je hem bij Mafia II er gratis bij. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Bestaat hij ook voor PC? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Jawel, alleen moet je die kopen op de Xbox 360, bij de PS3 kreeg je hem bij Mafia II er gratis bij. Ik herinner het me weer Bestaat hij ook voor PC? De game zelf of de DLC? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.