Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik zat even te twijfelen of ik hem voor de PS3 zou gaan kopen, maar ik hoorde dat er geen Free Roam mode is. Ik heb Mafia The Lost Heaven vet vaak gespeeld en vond 't écht een stoere game en dan samen met de Free Roam mode echt wel leuk was.

Nu ben ik hem toch van plan om hem via de stoute manier op de PC te halen en zo'n Free Roam mod te downloaden. Dit kan dus denk ik niet op de PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

Daar mogen we niet over praten, maar tussen de Chapters door kan je wel degelijk free roamen. Dan kan je bijvoorbeeld in een winkel de winkelier doden en vervolgens wordt de plaats delict beveiligd door de politie met tape. Het is wel een soort Free Roam spel, maar niet zo eentje als GTA IV. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt Mafia 2 hoofdzakelijk voor het verhaal zelf. Echte Free Roam momenten waarvan je zegt dat je ze nooit zal vergeten ga je niet rap beleven, het beste kan je gewoon de missies maar doen. Wat Hayte echter ook al zei is dat er een gratis DLC (The Betrayal Of Jimmy) voor de PS3 is, en daar krijg je toch wat meer Free Roam in te zien. Zo start je niet direct een nieuw hoofdstuk/missies.

Neem eens een kijkje naar een Review:

.
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt het vergelijken met the getaway vindt ik allemaal mooi maar weinig te beleven,ik zie maffia meer als een film als je het uitspeelt is het gedaan en dat vindt ik juist zo sterk eraan,geen nuteloze jobs meer gewoon gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hoi

ik heb mafia 2 uitgespeeld

en ik ben op het internet een free ride mod tegen gekomen.

die heb ik gedownload en geplaatst waar hij moest.

maar als ik het spel opstart kan ik in de menu's geen free ride mode vinden.

hoe kan ik dit oplossen.

ik speel het op de pc.

alvast bedankt voor je reactie :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik mag een DLC voor Mafia 2 uitkiezen, alleen weet ik beslist niet voor welke ik moet gaan; Jimmy's Vendetta of Joe's Adventures? Ze zien er beiden best vet uit.. Heeft iemand deze DLC('s) + een mening? :D

Alvast bedankt,

R-fl3x

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het al weet waarom vraag je het dan nog?

Persoonlijk vind ik Joe's Adventures erg slecht. Er zijn geen cutscenes en de verhaallijn is vele malen slechter dan Mafia II de orginele game. En dat is nou wat het een goede game maakt. Verder vond ik de missies ook niets, eigenlijk zijn het weggegooide punten of weggegooid geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...