R-fl3x Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Als je het al weet waarom vraag je het dan nog? Persoonlijk vind ik Joe's Adventures erg slecht. Er zijn geen cutscenes en de verhaallijn is vele malen slechter dan Mafia II de orginele game. En dat is nou wat het een goede game maakt. Verder vond ik de missies ook niets, eigenlijk zijn het weggegooide punten of weggegooid geld. Uiteindelijk toch Joe's Adventures gekocht, en die bevalt me veel meer dan de originele Mafia 2. Er zitten wel degelijk cutscenes in, maar niet bij elke missie. In de missies zitten ook meer actie en vuurgevechten dan in Mafia 2. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Als er nog eens zo'n actie komt in de marketplace van Xbox LIVE voor DLC's van 2K en Rockstar aan halve prijs zal ik hem ook wel halen. Maar 't is niet zo'n DLC waar ik hem echt zo snel mogelijk wil (zoals ik deed met EfLC). Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Het is bezopen dat die 2 DLC's niet gratis bij Maffia 2 inbegrepen zijn, de game is voor een free roaming spel aan de veel te korte kant. Op de hoogste moeilijkheidsgraad had ik de binnen binnen 12 uur uitgespeelt, alleen de missie dat je Derek moet vermoorden is op hard pittig. Maar voor de rest is Maffia 2 veel te simpel, ook al speel je de game op de hoogste moeilijkheidsgraad. Van The Godfather 2 heb ik meer genoten als ik eerlijk moet zijn, die game speel ik regelmatig opnieuw uit. Hopelijk komt daar ook in de toekomst een derde deel van. Reageren
commando Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Het is bezopen dat die 2 DLC's niet gratis bij Maffia 2 inbegrepen zijn, de game is voor een free roaming spel aan de veel te korte kant. daar ben ik het mee eens, ik mis vooral de free ride mode ( zoals bij mafia 1 ) Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 (bewerkt) Men heeft gewoonweg teveel van de orginele game gecut, zodat ze die als DLC konden verkopen. Jammer dat zo'n fenomenale game, zo'n zwakke opvolger heeft gekregen. Bewerkt: 24 maart 2011 door Shorty_D Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Weliswaar nogal een bump, maar ik heb Mafia II sinds afgelopen zaterdag (12,50 bij de FR, twee voor 25-actie) en ik moet zeggen dat hij me zeker niet tegenvalt. Toen de game net uit was, zat ik echt te popelen om de game te kopen, maar heb het nog niet gedaan. Ik had net als iedereen er een verkeerde verwachting van na het genot van GTA IV.. Ik heb gewacht tot hij zover in prijs zou zakken wat ik over heb voor een game als dit. Ik ben voordat ik eraan begon, bezig geweest met het bijstellen van mijn verwachtingen. Eerst dacht ik, net als iedereen, een game te krijgen met free mode mogelijkheid, veel wapens, een hoop lol met de politie en het uitvreten van heel wat criminele activiteiten. Ik heb het bijgesteld naar de verwachting dat ik interactief een film zou gaan kijken, en daarmee ben ik begonnen. Als je met die verwachting aan de game begint, en ervoor zorgt dat de prijs geen maagzweer oplevert wanneer de game tegenvalt, is het eigenlijk een hartstikke sterke game. Een mogelijke "Mafia III" zou ik ook kopen, ongeveer een maand of acht na de release, en dan weer voor maximaal twintig euro. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Zo is de game ook bedoeld. Ik snap niet waarom iedereen van Mafia II een immense free-roaming game à la Grand Theft Auto verwachtte. Zo was de eerste Mafia ook niet, integendeel: de game was gefocust op het verhaal, ook al was er een Free Ride (Extreme) mode aanwezig. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Ik vind Mafia II juist een leuke game omdat het niet lijkt op GTA IV, de DLC, Joe's Adventures, lijkt veel meer op GTA en die vind ik daardoor veel minder, er zit ook niet zo'n sterk verhaal in, wat de normale game zo sterkt maakt. Reageren
Wijst Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Weet iemand hoe ik mijn eigen radio bijvoorbeeld 538 in het spel zou kunnen krijgen ? Mvg, Wijst ! >>> Door Kai-ShockWave: Vraag verplaatst naar origineel topic. <<< Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Ik vind Henry's dood wel een beetje wreed hoor. Hoe hij zo schreeuwt... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 (bewerkt) Ik vind Henry's dood wel een beetje wreed hoor. Hoe hij zo schreeuwt... Tja.. Wat verwacht je anders als er met bijlen op je ingehakt word? Bewerkt: 22 augustus 2011 door BoerDave Reageren
moechy Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik vind Henry's dood wel een beetje wreed hoor. Hoe hij zo schreeuwt... Tja.. Wat verwacht je anders als er met bijlen op je ingehakt word? Wat verwacht je anders van de snitch. Zonde dat joe op het einde verdwijnt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 (bewerkt) Ik vond het einde echt deprimerend... Bewerkt: 26 augustus 2011 door Redfire18 Reageren
commando Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Men heeft gewoonweg teveel van de orginele game gecut, zodat ze die als DLC konden verkopen. Jammer dat zo'n fenomenale game, zo'n zwakke opvolger heeft gekregen. _O_ Reageren
stinkendeajuindude Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 (bewerkt) Hebben jullie Hier ook last van? Zoja, kun je er iets aan doen? Ik vind een game zijn geld niet waard als je op een bepaald moment de verhaallijn niet verder meer kunt spelen *Edit* Voor als de link niet werkt: Bewerkt: 22 januari 2012 door stinkendeajuindude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.