Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op de PC nergens last van gehad, gister nog uitgespeeld.

Op de PC heb je volgens mij ook een free roam mod.

• Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

82

• TekaLoca

44

• Dakendak

43

• PowerPats

42

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een vraag over Mafia 2. In de downloadbare content Jimmy´s Vendetta en The Betrayal Of Jimmy zie ik niks meer van Frank Vinci en Leo Galante. Ook bij Jimmy´s Vendetta is het huis van Frank Vinci omgetoverd naar het huis van Judge Hillwood. Je ziet ook niks van Vito Scaletta of Joe Barbaro. Waar zijn al die mensen gebleven? Zijn ze dood ofzo?

Geplaatst:

Ik heb een vraag over Mafia 2. In de downloadbare content Jimmy´s Vendetta en The Betrayal Of Jimmy zie ik niks meer van Frank Vinci en Leo Galante. Ook bij Jimmy´s Vendetta is het huis van Frank Vinci omgetoverd naar het huis van Judge Hillwood. Je ziet ook niks van Vito Scaletta of Joe Barbaro. Waar zijn al die mensen gebleven? Zijn ze dood ofzo?

dat blijft altijd een grote vraag ik denk wel dat Joe is dood gegaan. verder weet ik het niet.

Geplaatst: (bewerkt)

We zullen er wel achter gaan komen in Mafia 3, die zeker wel over een paar jaar uit gaat komen. Er zou als je kijkt naar het eind van Mafia 2 een vervolg moeten komen, je kan het zien als een soort open eind. Degene die je in de laatste missie hebt vermoord in Mafia 2 speelde ook weer niet een hele grote rol kwa verhaal in de game, ik ben benieuwd hoe het met eddie zit trouwens die Vito erin moest luisten via de telefoon. Zullen Vito en eventueel Joe hem ook terug pakken...

Mafia 2 knoopt een puntje aan de hoofdpersoon van Mafia 1, dus mischien moet je in mafia 3 Vito wel vermoorden van eddie of mischien van iemand anders uit Mafia 2. We zullen zien.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Geplaatst:

Ik verwacht niet echt een vervolg op dit spel, wat kunnen ze dan gaan doen?

Het is niet dat je terug als loopjongen zal moeten beginnen en de kans dat je je eigen maffia gaat oprichten lijkt mij ook maar klein. :N

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Sorry voor de bump. :/

Maar ik heb Maffia II gekocht.

En ik wou hem installeren.Maar dan vraagt die ook of ik steam wil aanmaken en installeren.

Moet ik dat wel of niet doen?

Als ik dat niet doe dan maakt die de installatie niet af.

Geplaatst:

Sorry voor de bump. :/

Maar ik heb Maffia II gekocht.

En ik wou hem installeren.Maar dan vraagt die ook of ik steam wil aanmaken en installeren.

Moet ik dat wel of niet doen?

Als ik dat niet doe dan maakt die de installatie niet af.

Steam is een gameclient. Deze heb je nodig voor sommige spellen. En in dit geval Mafia II. Als je Mafia II echt wilt spelen, dan MOET je Steam installeren.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik dacht dat Mafia 2 wel een leuk spel zou zijn. Niet dus.

Het is 90% alleen maar rijden waar je jezelf al snel aan het ergeren bent.

Echt, er komt geen game boven de games van Rockstar uit.

GTA of LA Noire zijn helemaal te gek. Lekkere bediening mis ik ook bij Mafia 2.

Ik weet zeker dat GTA 5 me wel zal gaan trekken en bezig houden.

Als je GTA speelt en dat ook beaamt dan is Mafia een afrader.

>>> Door Svenie: Dit toch wel vrij onzinnige topic samengevoegd met het centrale Maffia II topic.<<<

Geplaatst:

Mijn 9-jarige broertje speelt Mafia 2 :$

Als hij wat groter is, zal ik hem GTA leren. :) Misschien wordt hij hier ook nog wel eens lid! :puh:

ik speel al gta vanaf me 4e en vanaf me 8e lid XD

en qua mafia 2 de besturing is een afrader.

Qua missies te makelijk

en gameplay muwah gaat wel

Bewerkt: door mekane

Ik vond Mafia 2 nog niet zo erg, maar dat zal wel aan mij liggen.

En wat hierboven al gezegd word, wat nu?

Bewerkt: door Zombiespeed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...