linux-or-unix Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2012 Wat gaat het op dit forum toch vaak nergens over Maar nu even serieus, ik heb ook een tijdje Mafia 2 gespeeld, ook ik vind het alle behalve geweldig. Jammer, maar dan toch maar wachten op GTA 5 of een goedkopere Saint's Row 3 of Sleeping Dogs. linux-or-unix Reageren
myron.b Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2012 Ik vind het sturen in Mafia 2 echt irritant,de auto's sturen slecht. Je knalt elke keer tegen auto's en andere zooi aan. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 (bewerkt) Mafia 2 is een realistische game met een goede sfeer waarbij geduld van groot belang is, ben je erg gewend aan het dood schieten van burgers en rond rijden in voertuigen dan is Mafia 2 mischien wel jouw ding maar ben je er snel klaar mee. Mafia 2 is puur voor alleen het verhaal al voor mij GOTY 2010. Het autorijden was vroeger zonder stuurbekrachtiging ook hellemaal brak, totaal niet vergelijkbaar met auto's van de afgelopen 20 tot 30 jaar. Vandaar dat de makers het op die manier in de game hebben verwerkt, in The Godfather krijg de speler een totaal verkeerd beeld van hoe een auto vroeger bestuurde, dat lijken wel botsauto's Bewerkt: 10 oktober 2012 door Sjaakswabber Reageren
Bodemloos Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Mafia 2 was een game wat ik op de release had gehaald maar achteraf niet zo heel leuk vond. maar dat is denk ik een persoonlijk iets, Ik denk dat de games zich nog ver moeten ontwikkelen in de sfeer van een stad/gebied, maar verder het had een goed realistisch verhaal maar ver der was het niet zo speciaal Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Ik heb trauma's aan Mafia 2, het was een topgame. Tot dat het na een paar uur spelen plots over was. Om daarbij dit toepasselijke nummer te horen: http://www.youtube.com/watch?v=ZWu1wrJpHqw Aint that a kick in the head Ain't that a hole in the boat Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Is inderdaad een erg leuke game, viel me alleen tegen dat je geen optie had om vrij rond te rijden. Voor de rest was het verhaal echt heel goed. Heb toen bij de release de collectors edition gekocht voor een tientje meer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Nou de grootste tegenslag in de game is toch wel de extreem korte duur van het spel, het is gewoon té snel gedaan... Ik zat daar maar van: "Okej en wat nu!" en dan krijg je de aftiteling. Een beetje een anti-climax toch wel, want het zijn hem toch die laatste missie's die je zo veel zin geven om het spel verder te spelen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Voor de PC heb je de Free Ride-mod. Best wel fijn, een Free-roam in Mafia 2 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Volgens mij kreeg je bij de DLC ook de optie om vrij rond te rijden. En de game was inderdaad niet heel lang, vooral als je weet dat er geen multiplayer bij zit. Maar ja, ook al was het kort, het was wel goed! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 En voor de PC heb je natuurlijk ook een multiplayer mod! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Prachtig spel, maar inderdaad veel te kort. Desondanks heb ik tussendoor best wel veel rondgekloot Ik vond de besturing van schieten en rijden juist wel best fijn (PS3), kon er wel aardig mee overweg.... Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Ik vond die winter trouwens wel een van de mooiste sferen hebben die ik in games ben tegen gekomen tot nu toe. Reageren
xoex23 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 De winter is grafisch goed uitgewerkt in mijn ogen, ook dat je met verschillende jaren speelt is een dik plus punt. Ik vind de storyline af en toe wat vreemd uitkomen, met name als henry (zo heette hij toch?) geen verrader blijkt te zijn. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Volgens mij kreeg je bij de DLC ook de optie om vrij rond te rijden. Klopt. Deze DLC noemt Jimmy's Vendetta. Maar buiten de enkele missies die je er kon mee spelen en het freeroamen was er niet veel aan. Ook al door het feit dat, rekening houdend met het originele spel, er buiten de verhaallijn bitter weinig te doen is in de stad. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 De winter is grafisch goed uitgewerkt in mijn ogen, ook dat je met verschillende jaren speelt is een dik plus punt. Ik vind de storyline af en toe wat vreemd uitkomen, met name als henry (zo heette hij toch?) geen verrader blijkt te zijn. Het is inderdaad onduidelijk, maar dat komt omdat je niet zeker weet of hij een verrader is. Dit komt je ook nooit te weten. De Traids zeiden dat het zo was en ook een paar andere zeiden het. Maar het is onduidelijk of hun de waarheid spraken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.