Jump to content

Mijn elektrische rolstoel!


Politiehelikopter

Recommended Posts

Ik vind het tof dat je van iets negatiefs het tot iets positief draait, want deze mensen moeten ook een leuk leven hebben. :tu: BTW Coole roolstoel, en waneer komen er meer foto's? :puh:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Politiehelikopter

    24

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Backsmash

    3

  • Miek

    3

Ik vind het tof dat je van iets negatiefs het tot iets positief draait, want deze mensen moeten ook een leuk leven hebben. :tu: BTW Coole roolstoel, en waneer komen er meer foto's? :puh:

Vind ik ook , het is vet dat iemand die een beperking heeft toch met andere dingen gewoon veel lol heeft. Ik had ook gezien dat je rolstoel-hockey doet , doe je dat vaak?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

er komen idd nog meer foto's, maar wanneer weet ik nog niet...

ik doe ook aan rolstoelhockey, ja! of ik het vaak doe... uhmm... ja, op school hebben wij diverse rolstoelhockeyteams en ik doe zo nu en dan ook mee. Deze foto is gemaakt op een hockeytoernooi van school, ik zit zelf op Mytylschool de Schalm in Breda, waar meerdere rolstoelers op zitten. Maar we hebben jaarlijks een gezamenlijk hockeytoernooi!

Link to comment
Delen op andere websites

HD zeker? heb je ook een surround setje op je kamer :puh: zodat je echt "in" test drive unlimited kan zitten :puh:

is idd hd tv, ja! heb ook een surroundset van JBL, bassbox van 1500 watt, komt een supermooi geluid uitt, als ik gta san andreas o.a. speel, en er wordt geschoten moet je zo nu en dan wegbukken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kamer is hardstikke vet, daar zou ik de hele dag zitten, aan je rolstoel kan nog het een en ander gebeuren, vooral als die neon light eronder zit moet het stoer worden :D.

bedankt voor de comments over m'n slaapkamer!!! Ben er ook vet trots op!

neon komt nog, moet eerst een manier verzinnen dat ie niet stroom gaat trekken, hij moet voor mij nog wel zuinig blijven!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...