Jump to content

Mijn elektrische rolstoel!


Politiehelikopter

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Politiehelikopter

    24

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Backsmash

    3

  • Miek

    3

nou, nitro is denk ik geen goed idee, ten 1e wordt min rolstoel aangedreven door electromotoren, ten 2e wordt hij maar gehuurd door de gemeente, boetes van dik 1000 euro gaan ook drastisch over mijn geld heen ;)

wat harder kan altijd handig zijn, met name in een hockeywedstrijd. de rolstoelen in andere teams lopen zowat het dubbele ;)

in een aantal posts hiervoor heb ik al uitgelegd hoe je aan foto's komt ;) dus kijk ff tussen de reacties en huppekee, dan heb je ze ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

UPDATE!!!

doordat ik per ongeluk veel te hard door een gat reed, werken mijn koplampen weer!!

vandaag een nieuwe stoel gaan passen op mijn duwrolstoel, en die zit erg lekker! nu wordt daar een kopie van besteld die op mijn lowrider komt :D

en... hoe lang het duurde... ik kan vanaf mijn 5e al niet tegen een rond lopende rugleuning zitten, dan ging ik zover mogelijk naar voren hangen... een paar jaar later (zo'n anderhalf jaar geleden...) werd er in die ene zitting ide ik moest passen weer een ronde rugleuning gemaakt, met als resultaat dat het nog niet ging... mijn ouders spraken af dat het een rechte leuning moest worden, vertikten ze het nog... weer een ronde! :S nu hebben ze er eindelijk een rechte ingemaakt... nu zijn we anderhalf jaar verder......

Link to comment
Delen op andere websites

nou, nitro is denk ik geen goed idee, ten 1e wordt min rolstoel aangedreven door electromotoren, ten 2e wordt hij maar gehuurd door de gemeente, boetes van dik 1000 euro gaan ook drastisch over mijn geld heen ;)

wat harder kan altijd handig zijn, met name in een hockeywedstrijd. de rolstoelen in andere teams lopen zowat het dubbele ;)

in een aantal posts hiervoor heb ik al uitgelegd hoe je aan foto's komt ;) dus kijk ff tussen de reacties en huppekee, dan heb je ze ;)

Hebben ze dan geen regels ofzo dat iedereen even hard kan. Anders lijkt het me ook niet echt eerlijk. :?

Link to comment
Delen op andere websites

nou, nitro is denk ik geen goed idee, ten 1e wordt min rolstoel aangedreven door electromotoren, ten 2e wordt hij maar gehuurd door de gemeente, boetes van dik 1000 euro gaan ook drastisch over mijn geld heen ;)

wat harder kan altijd handig zijn, met name in een hockeywedstrijd. de rolstoelen in andere teams lopen zowat het dubbele ;)

in een aantal posts hiervoor heb ik al uitgelegd hoe je aan foto's komt ;) dus kijk ff tussen de reacties en huppekee, dan heb je ze ;)

Hebben ze dan geen regels ofzo dat iedereen even hard kan. Anders lijkt het me ook niet echt eerlijk. :?

nee, die regels zijn er jammer genoeg niet. maar die snelle rolstoelen zijn speciaal ontworpen en gemaakt voor hockey, en dat is bij een gewone elektirsche niet. en bovendien heeft ieder merk een eigen techniek.

dus jammer genoeg is dat niet mogelijk...

http://www.rolstoel.org/prod/zoek_detail.php?rcdnr=103

klik ff op deze link, onderaan staat de invacare storm 3, die is meer geschikt voor het geweld van hockey

Bewerkt: door Politiehelikopter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Leuk dat je je rolstoel tuned.

Ik wed dat je zeer creatief bent!

ik ben best creatief ja :D op school rijdt iemand met een gifgroene rolstoel met goud gespoten velgen en er is hardcore achterop gespoten, zo vet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Praat nog eens over je rolstoel!

Anders gaat dit topic langzaam dood... :7

daar heb je gelijk in ja, oké...

nou, we zijn nu precies anderhalf jaar bezig over de nieuwe zitting, hoewel jullie dat al wel wisten... op mijn duwrolstoel moesten andere voetplaten komen, zijn ze al 4 weken mee bezig......

er zat een beetje een vraag krakje in m'n lowrider, is er nu ook weer uit... oh ja, de naam hoe de rolstoel eigenlijk van de fabriek uit heet: Permobil C500 Lowrider

Prijs: 18.000 euro :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan jij dat betalen??

Is het toevallig deze?

permobil_c500stander.jpg

nee, maar wij betalen dat zelf ook niet. de gemeente huurt een rolstoel, en die betalen dan de extreem hoge prijs!

sorry, ik zie het plaatje niet, maar zoals de foto heet, c500, is het wel dezelfde. op mijn zijkant staat ook c500 dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...