Politiehelikopter Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) waar staan de foto's dan ? www.allwheelers.nl linker logo aanklikken lowrider aanklikken heb ff foto van thuisbioscoop gezet Bewerkt: 21 september 2007 door Politiehelikopter Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 waar staan de foto's dan ? www.allwheelers.nl linker logo aanklikken lowrider aanklikken heb ff foto van thuisbioscoop gezet ???????????????????????????? Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik het een echt vet cool zon elektrische gepimpte rolstoel. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Goed dat je toch met een kleine beenziekte toch probeert om JOU levenstyle te veranderen... Ik ben SUPERRRRRRRRRR..rrrrr trots op je! Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 lol we hebben dezelfde computer en leuk dat je van een minder leuke situatie iets leuks maakt egt heel gaaf wat je met je rolstoel hebt gedaan. Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Lecht leuk gedaan.Dat je aan je ziekte dus zo veel lol kan beleven (Niet verkeerd opvatten ) Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 jullie reacties zijn super!! nou, mijn ziekte is de spierziekte Duchenne. en AL m'n spieren worden slechter... inclusief m'n longen, hart, alles... ik kan ook zeer weinig met mijn armen, maar vroeger kon ik wel lopen! tot m'n 9e. maar ik viel wel vaak enzovoort... was minder... maar die ''getunede'' rolstoel, m'n ps2 plus xbox en de computer zijn een uitkomst voor mij! en Gekkie01, ben je trots op mij? dat hoor ik graag maar heel erg bedankt! powerpats: toenvallig dat we dezelfde hebben, werkt erg goed, vind je niet? Gino99: ik vat het niet verkeerd op, maar ik kan er wel om lachen! Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 UPDATE!!! Nieuwe gordelhoezen!! Nu hebben de 4-puntsgordels een appart uiterlijk zoals in een rallywagen!! Het is dus: ZWART/ROOD!! Gekocht bij: Halfords Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Chille stoel hoor! dank je wel Kapotte koplampen Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik vind het geweldig dat je van zo iets slechts toch nog een hobby kan maken. Ach hobby, je snapt me wel. Reageren
AwiVC Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Een handicap is niet per sé iets slechts, je zegt toch ook niet tegen een hond dat je het knap vind dat hij zonder te kunnen praten toch nog iets maakt van z'n leven door z'n mand op te leuken met botten xD Reageren
Hepburn High Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Nou ik denk as ie kon kiezen dat ie liever zou lopen, niet dan? Dus een handicap is altijd minder leuk dan ''gewoon gezond'' zijn toch. En je zult dan toch hobbies en interesses er op na moeten houden die hiermee te combineren zijn. En dat lukt em aardig zo Echt een relaxte stoel makker Ik zie je btw nooit in Ossendrecht rondrijden, ik woon zelf in Huijbergen en kom vaak in je woonplaats Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Nou ik denk as ie kon kiezen dat ie liever zou lopen, niet dan? Dus een handicap is altijd minder leuk dan ''gewoon gezond'' zijn toch. En je zult dan toch hobbies en interesses er op na moeten houden die hiermee te combineren zijn. En dat lukt em aardig zo Echt een relaxte stoel makker Ik zie je btw nooit in Ossendrecht rondrijden, ik woon zelf in Huijbergen en kom vaak in je woonplaats nou, da's toenvallig en bedankt voor de reactie, ik zou liever idd kunnen lopen maar het is niet anders! ik rijdt ook niet vaak in ossendrecht zelf, maar dan ga ik met m'n moeder naar de action ofzoiets... kom ook regelmatig in huijbergen, in de zomer rijdt ik er behoorlijk vaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.