iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 kei hard zooi iets ga ik ook proberen voor me zelf. niet dat ik ook ziekte heb maar lekker chilen.cool van jouw Reageren
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zet er eens nitro op mooi heb je er ook een foto van ? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zet er eens nitro op mooi heb je er ook een foto van ? Haha, dan ga je wel héél erg hard he En een fototje zal wel leuk zijn ja Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 nou, nitro is denk ik geen goed idee, ten 1e wordt min rolstoel aangedreven door electromotoren, ten 2e wordt hij maar gehuurd door de gemeente, boetes van dik 1000 euro gaan ook drastisch over mijn geld heen wat harder kan altijd handig zijn, met name in een hockeywedstrijd. de rolstoelen in andere teams lopen zowat het dubbele in een aantal posts hiervoor heb ik al uitgelegd hoe je aan foto's komt dus kijk ff tussen de reacties en huppekee, dan heb je ze Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Cool. Ik zie ze al rijden. Yow Yow de nieuwste ra-ge. haal hem nu snel uit je ga-ra-ge. Het is,het is,het is heel cool. het is de getunde elektice rol-stoel. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 UPDATE!!! doordat ik per ongeluk veel te hard door een gat reed, werken mijn koplampen weer!! vandaag een nieuwe stoel gaan passen op mijn duwrolstoel, en die zit erg lekker! nu wordt daar een kopie van besteld die op mijn lowrider komt en... hoe lang het duurde... ik kan vanaf mijn 5e al niet tegen een rond lopende rugleuning zitten, dan ging ik zover mogelijk naar voren hangen... een paar jaar later (zo'n anderhalf jaar geleden...) werd er in die ene zitting ide ik moest passen weer een ronde rugleuning gemaakt, met als resultaat dat het nog niet ging... mijn ouders spraken af dat het een rechte leuning moest worden, vertikten ze het nog... weer een ronde! :S nu hebben ze er eindelijk een rechte ingemaakt... nu zijn we anderhalf jaar verder...... Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 nou, nitro is denk ik geen goed idee, ten 1e wordt min rolstoel aangedreven door electromotoren, ten 2e wordt hij maar gehuurd door de gemeente, boetes van dik 1000 euro gaan ook drastisch over mijn geld heen wat harder kan altijd handig zijn, met name in een hockeywedstrijd. de rolstoelen in andere teams lopen zowat het dubbele in een aantal posts hiervoor heb ik al uitgelegd hoe je aan foto's komt dus kijk ff tussen de reacties en huppekee, dan heb je ze Hebben ze dan geen regels ofzo dat iedereen even hard kan. Anders lijkt het me ook niet echt eerlijk. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) nou, nitro is denk ik geen goed idee, ten 1e wordt min rolstoel aangedreven door electromotoren, ten 2e wordt hij maar gehuurd door de gemeente, boetes van dik 1000 euro gaan ook drastisch over mijn geld heen wat harder kan altijd handig zijn, met name in een hockeywedstrijd. de rolstoelen in andere teams lopen zowat het dubbele in een aantal posts hiervoor heb ik al uitgelegd hoe je aan foto's komt dus kijk ff tussen de reacties en huppekee, dan heb je ze Hebben ze dan geen regels ofzo dat iedereen even hard kan. Anders lijkt het me ook niet echt eerlijk. nee, die regels zijn er jammer genoeg niet. maar die snelle rolstoelen zijn speciaal ontworpen en gemaakt voor hockey, en dat is bij een gewone elektirsche niet. en bovendien heeft ieder merk een eigen techniek. dus jammer genoeg is dat niet mogelijk... http://www.rolstoel.org/prod/zoek_detail.php?rcdnr=103 klik ff op deze link, onderaan staat de invacare storm 3, die is meer geschikt voor het geweld van hockey Bewerkt: 21 april 2008 door Politiehelikopter Reageren
Miek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Leuk dat je je rolstoel tuned. Ik wed dat je zeer creatief bent! Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Leuk dat je je rolstoel tuned.Ik wed dat je zeer creatief bent! ik ben best creatief ja op school rijdt iemand met een gifgroene rolstoel met goud gespoten velgen en er is hardcore achterop gespoten, zo vet! Reageren
Miek Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Praat nog eens over je rolstoel! Anders gaat dit topic langzaam dood... Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Praat nog eens over je rolstoel!Anders gaat dit topic langzaam dood... daar heb je gelijk in ja, oké... nou, we zijn nu precies anderhalf jaar bezig over de nieuwe zitting, hoewel jullie dat al wel wisten... op mijn duwrolstoel moesten andere voetplaten komen, zijn ze al 4 weken mee bezig...... er zat een beetje een vraag krakje in m'n lowrider, is er nu ook weer uit... oh ja, de naam hoe de rolstoel eigenlijk van de fabriek uit heet: Permobil C500 Lowrider Prijs: 18.000 euro Reageren
Miek Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Kan jij dat betalen?? Is het toevallig deze? Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Kan jij dat betalen??Is het toevallig deze? nee, maar wij betalen dat zelf ook niet. de gemeente huurt een rolstoel, en die betalen dan de extreem hoge prijs! sorry, ik zie het plaatje niet, maar zoals de foto heet, c500, is het wel dezelfde. op mijn zijkant staat ook c500 dus Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt! Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.