Politiehelikopter Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen I k heb hem ookal even bekeken. Hoe hard kan dat ding? Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen I k heb hem ookal even bekeken. Hoe hard kan dat ding? de topsnelheid bedraagt tussen de 10 en de 11 km/h, redelijk rap, maar niet echt bloedsnel... van stilstand tot de topsnelheid, dat duurt precies 3 seconden Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als dat ding harder zou gaan dan ongeveer 15 km,lijkt me dat een beetje gevaarlijk.. 10 km lijkt me wel een goede snelheid.. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen I k heb hem ookal even bekeken. Hoe hard kan dat ding? de topsnelheid bedraagt tussen de 10 en de 11 km/h, redelijk rap, maar niet echt bloedsnel... van stilstand tot de topsnelheid, dat duurt precies 3 seconden Best snel! Veel succes en plezier nog in je getunde rolstoel! Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen I k heb hem ookal even bekeken. Hoe hard kan dat ding? de topsnelheid bedraagt tussen de 10 en de 11 km/h, redelijk rap, maar niet echt bloedsnel... van stilstand tot de topsnelheid, dat duurt precies 3 seconden Best snel! Veel succes en plezier nog in je getunde rolstoel! hartstikke bedankt voor alle berichten! ik heb er al extra snelle motoren in laten zetten, motoren die dus 11 gaan alleen een hockeyrolstoel kan 15 a 16 km/h zo'n ding steigert gewoon!! dus met de 10 a 11 die de mijne loopt ben ik meer als tevreden! al een record: 2 jaar motorisch niet kapot geweest! en ik heb hem 2 jaar Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen I k heb hem ookal even bekeken. Hoe hard kan dat ding? de topsnelheid bedraagt tussen de 10 en de 11 km/h, redelijk rap, maar niet echt bloedsnel... van stilstand tot de topsnelheid, dat duurt precies 3 seconden Best snel! Veel succes en plezier nog in je getunde rolstoel! hartstikke bedankt voor alle berichten! ik heb er al extra snelle motoren in laten zetten, motoren die dus 11 gaan alleen een hockeyrolstoel kan 15 a 16 km/h zo'n ding steigert gewoon!! dus met de 10 a 11 die de mijne loopt ben ik meer als tevreden! al een record: 2 jaar motorisch niet kapot geweest! en ik heb hem 2 jaar Gefeliciteerd! Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Leuk,dat je zo gebruikt maakt van een beperking die jij hebt!Heb ook foto’s gezien.. Is wel een mooi ding! is ook wel een gaaf ding hij rijdt tenminste flink snel en erg comfortabel, vooral op slechte wegen I k heb hem ookal even bekeken. Hoe hard kan dat ding? de topsnelheid bedraagt tussen de 10 en de 11 km/h, redelijk rap, maar niet echt bloedsnel... van stilstand tot de topsnelheid, dat duurt precies 3 seconden Best snel! Veel succes en plezier nog in je getunde rolstoel! hartstikke bedankt voor alle berichten! ik heb er al extra snelle motoren in laten zetten, motoren die dus 11 gaan alleen een hockeyrolstoel kan 15 a 16 km/h zo'n ding steigert gewoon!! dus met de 10 a 11 die de mijne loopt ben ik meer als tevreden! al een record: 2 jaar motorisch niet kapot geweest! en ik heb hem 2 jaar Gefeliciteerd! dank je wel deze c500 is qua kwaliteit helemaal geweldig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.