Jump to content

vindplaatsen van sommige dingen


markoes

Recommended Posts

De stippen die oranje zijn zijn de spawnplaatsen die er vanaf het begin van de game al zijn.

Als ze rood zijn is er een bepaalde voorwaarde aan verbonden, het spanwnt bijvoorbeeld pas na een bepaalde missie of tijdens. Als je met je muis naar die rode stip gaat komt er bij je voorbeeld te staan: Minigun Na Vertical Bird (bij je voorbeeld).

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen :).

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

De stippen die oranje zijn zijn de spawnplaatsen die er vanaf het begin van de game al zijn.

Als ze rood zijn is er een bepaalde voorwaarde aan verbonden, het spanwnt bijvoorbeeld pas na een bepaalde missie of tijdens. Als je met je muis naar die rode stip gaat komt er bij je voorbeeld te staan: Minigun Na Vertical Bird (bij je voorbeeld).

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen :).

Oke bedank :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Even als aanvulling/verbetering...

Er zijn 3 kleuren te vinden:

  • Oranje: normaal, altijd te vinden.
  • Blauw: alleen te vinden in missies óf een fout van Rockstar (ga er met de muis overheen om te zien welke het is en in welke missie je hem kan vinden).
  • Rood: je moet iets volbracht hebben, bijvoorbeeld de horseshoes, of daten met Helena (ga ook hier eroverheen om te kijken wat je gedaan moet hebben om het te kunnen pakken).

Het is helaas nog wel Work In Proces, ik maak het af wanneer ik er de tijd voor vind. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...