Jump to content

[Tip]Gebruik je kapotte MP3 als USB-Stick


sevaboy

Recommended Posts

Inleiding:

Deze tip heb ik zelf bedacht.Iedereen maakt dat eens mee,dat na 2 of 3jaar je MP3 stuk gaat,en iedereen legt hem ergens in de kamer of in de vuilbak,en daar laat je hem,maar zoals iedereen weet bevat een MP3 een USB-stick,waar jij je liedjes kan opzetten.

Tip:

Gebruik je stukke MP3 als USB-Stick,zo moet je je geld niet verdoen aan USB-Sticks die 20/50 euro kosten,normaal kun je daar alles opzetten ;)

Overige:

Ik denk dit je dat ook met je Ipod kan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je mp3 speler kapot is, dan kan je hem toch ook niet als usbstick gebruiken ??

en als hij het wel doet kan het toch ook :)

Waarom niet,je MP3 is stuk,maar je kan wel je MP3 vol zetten met documenten,hij is toch stuk,me MP3 is stuk,hij valt uit wanneer ik een liedje opzet,dus gebruik ik hem maar om me muziek,documenten en afbeeldingen erop te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
je kan hem ook repareren :puh:

want eerst was de mijne ook helemaal kaduk

toen heb ik de nieuwste firmware opgezet en toen deed ie het weer ^_^

mzzl

Hij is sowieso niet altyd te maken

een vriend van mij hed een kapotte en dus ging hij hem zo hoog als hij kon de licht in gooien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt eraan hoe die kapot is. Maar als je er geen muziek mee kan luisteren kun je hem nog wel handig als USB gebruiken. iPods kun je via iTunes ook instellen als harde schijf (met maar 1 muisklik). Je kan ook nog instellen hoeveel mb of gb je wilt reserveren voor harde schijf ruimte en audio. Via Deze Computer kun je dan andere dingen dan muziek erop zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn oude MP3 is op helemaal versleten. Hij is op een of andere manier gevallen waardoor het hoesje eraf kwam te liggen, een van de ijzeren rondjes voor de batterij mee los kwam samen met een gouden draadje. Sindsdien had ik geen MP3 meer en dacht dat hij het niet had overleeft. Maar gelukkig had ik dit ook eens geprobeerd een goede 10 maanden geleden, en het werkte xD

Ik blijf het handig vinden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...