Jump to content

[VC] Vice City Screen Contest


David22

Recommended Posts

vcsreencontgw9.jpg

Dit is de Vice City Screen Contest. Hier zullen leden elke week hun mooiste screens uit Vice City op kunnen sturen (naar mij, via PB), maar let op: er is elke week maar ruimte voor 3 deelnemers. Zodra ik 3 screens binnen heb zal ik ze hier posten en jullie een week laten stemmen. De mooiste gaat door naar de finale. Dit doe ik 3 weken lang, in de finale zullen dus ook 3 screens zitten. De finale werkt hetzelfde als een gewone ronde, met slechts twee verschillen: Hier is slechts één winnaar met zijn/haar winnende screen en stemmen worden dan naar mij gestuurd via PB, in plaats via een poll. De winnende screen zal gepubliceerd worden in hét gameblad voor GTAForum: The Game Reviewer. Je kan vanaf nu screens opsturen!

Je moet de screens wel zelf gemaakt hebben!

Gelieve in dit topic niet te posten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in het vragen- en opmerkingentopic!

Veel Succes,

David22

>>> Door HerrieM: Pinned, succes met de contest :tu: <<<

Dankje, HerrieM :D

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Er is op het moment nog ruimte voor 2 screens.

(Ik zal hier even bijhouden of er nog ruimte is, om te voorkomen dat je je screen instuurd en dat ie dat helemaal niet meer mee kan doen)

Gelieve in dit topic niet te posten!

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf heden worden we gesponserd door niks minder dan Projects & Co. Klik op het plaatje hieronder om naar hun blog te gaan

blog-3948-1168275883.png

Gelieve in dit topic niet te posten!

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Omdat het nou niet bepaald storm loopt heb ik besloten de regels wat te veranderen. Alles wordt nu door twee gedeeld; er is in een ronde slechts plaats voor 3 screens en er gaat er daarvan maar eentje door naar de finale. De eerste ronde zal dus zo worden gestart!

Gelieve in dit topic niet te posten!

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag van de eerste ronde is bekend!

De uitslag is bekend, de winnaar van de eerste ronde is met 11 stemmen en 78.57% Jow Tommy Verceti[/font]

Tweede, met 2 stemmen en 14.29%, is DB10[/font]

En derde, en laatste, is met 1 stem en 7.14%, David22[/font]

Gelieve in dit topic niet te posten!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...