Wienish Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Wat is Rate My Ride? Want ik wil hem ook wel iszien. Rate My Ride is een soort autoshowroom online met Midnight Club. Daarin kun je andere auto\'s raten terwijl jouw auto gerated wordt door anderen, en topvoertuigen bekijken Staan soms leuke dingen tussen. Je kan ook nu even online komen, sven, dan show ik die woutenbak wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Rate My Ride is een soort autoshowroom online met Midnight Club. Daarin kun je andere auto's raten terwijl jouw auto gerated wordt door anderen, en topvoertuigen bekijken Staan soms leuke dingen tussen. Je kan ook nu even online komen, sven, dan show ik die woutenbak wel. Maar ik heb midnight Club niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Maar ik heb midnight Club niet. Dude, in welke tijd leef jij XD Kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Dude, in welke tijd leef jij XDKopen! Kan je geen foto's maken. Dat spaart me wat geld. XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 ik wou net een mooie Corvette maken, maar verder dan de stickers van de fabrikanten kwam ik niet Ik had een mooi idee in m'n koppie, maar echt maken, ho maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) ik wou net een mooie Corvette maken, maar verder dan de stickers van de fabrikanten kwam ik nietIk had een mooi idee in m'n koppie, maar echt maken, ho maar... Kun je misschien een foto laten zien van je idee, misschien kan ik hem voor je maken en hem op Rate My Ride zetten. Ik heb ook al weer een paar auto's van de Fast en Furious reeks nagemaakt en dit zijn ze allemaal: Dodge Challenger - Rood (2 Fast 2 Furious) Brian Ford Mustang - Donkergroen (Tokyo Drift) Sean Mazda RX8 - Lichtblauw/zwart (Tokyo Drift) Neela W.I.P. Mazda RX7 - Rood (The Fast And The Furious) Dominic Mazda RX7 - Oranje (Tokyo Drift) Han W.I.P. Mitsubishi Lancer Evo IX - Lichtgroen (2 Fast 2 Furious) Brian W.I.P. Sorry Rullez Nissan R34 Skyline - Zilver (2 Fast 2 furious) Brian Vraag voor een auto en ik zet hem op Rate My Ride. Bewerkt: 27 januari 2009 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Mitsubishi Lancer Evo IX - Lichtgroen (2 Fast 2 Furious) Brian W.I.P. Sorry Rullez Na aper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 kan je trouwens bij rate my ride naar wagens zoeken? zo ja, hoe? @Tha-Ran dat is nou het probleem, er zitten geen stickers bij waarvan ik echt denk wow, die wil ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Nou Rullez, jij je zin.. De Evo is me niet gelukt. Ik kon die zijstickers niet doen.. @Hayte: Als ik de auto er net op zet en jij bent er zo vroeg mogelijk bij, dan kun je hem als het goed is tegenkomen. En ik bedoel of er misschien een foto van die corvette is op google bijv.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb plaatjes in mijn hoofd van auto's, niet echte auto's, maar auto's die ik zelf bedenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Nou Rullez, jij je zin.. De Evo is me niet gelukt. Ik kon die zijstickers niet doen.. Te moeilijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Nou Rullez, jij je zin.. De Evo is me niet gelukt. Ik kon die zijstickers niet doen.. Te moeilijk? Ja Maar Hayte, misschien kun je via MSN een beetje vertellen hoe je het wilt hebben. Desnoods maak ik wel die ene Corvette C5 Le Mans Race Versie. Kijk op mijn profiel voor mijn MSN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Jullie zijn gewoon 2F2F-noobs. Al mijn auto's zijn eigen inspiratie. Ben nu btw ook bezig aan een lancer evo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Ik heb Midnight club: LA ook gekocht echt een vet spel. Ik zat wel ff te knoeien met het schakelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Jullie zijn gewoon 2F2F-noobs. Al mijn auto's zijn eigen inspiratie. Ben nu btw ook bezig aan een lancer evo die van mij ook! al hebben die van mij weinig stickers, of van die noobish vlammen stickers... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.