End Of The Riot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Is dit nou een R* topic of een Midnight Club Topic?In de titel van het topic staat echt Midnight Club: Los Angeles. Dat dacht ik toch.. Nu is MC:LA wel een Rockstar game, maar dat terzijde Op men Evo IX zitten nu gewoon alleen stickers van merken waarvan ik onderdelen heb Op mijn Corvette is dat ook zo, alleen het zijn er te veel en ook te groot Ik moet es andere stickers erop gooien Ik ga zometeen eens kijken of er nog wat gaafs op mijn Evo kan @ EotR: Wat voor wagen(s) heb je dan? Ikheb nog steeds die volkswagen van in het begin maar ik heb bijna een nieuwe auto. Maar ik had een vraagje bij rate my ride zag ik auto's me bv: een sticker van de sipsons of Garfield zitten die standaard in de game of hoe kom je daar aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Komt deze vette game ook ooit voor de pc uit? Of is het altijd al alleen voor de console geweest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Is dit nou een R* topic of een Midnight Club Topic?In de titel van het topic staat echt Midnight Club: Los Angeles. Dat dacht ik toch.. Nu is MC:LA wel een Rockstar game, maar dat terzijde Op men Evo IX zitten nu gewoon alleen stickers van merken waarvan ik onderdelen heb Op mijn Corvette is dat ook zo, alleen het zijn er te veel en ook te groot Ik moet es andere stickers erop gooien Ik ga zometeen eens kijken of er nog wat gaafs op mijn Evo kan @ EotR: Wat voor wagen(s) heb je dan? Ikheb nog steeds die volkswagen van in het begin maar ik heb bijna een nieuwe auto. Maar ik had een vraagje bij rate my ride zag ik auto's me bv: een sticker van de sipsons of Garfield zitten die standaard in de game of hoe kom je daar aan? Ze zijn niet standaard in de game, je moet ze zelf maken, heel veel proberen met rondjes. Als je te lui bent kun je hem ook gewoon kopen in Rate My Ride. Ik heb de tietenwagen[/font](<-- voor de jongere onder ons) gekocht van Rate My Ride en ik heb gekeken bij ''Create/Edit vinyl'' en zag dat hij ook gewoon heel veel had geprobeerd met rondjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 show us some pics ben te lui om die dingen te zoeken Ik zal wel wat posten van mijn Corvette en Mitsubishi dinges (naam vergeten, iets met getallen) De corvette: ziet er mooier uit ingame, omdat de plaatjes om de een of andere reden overbelicht worden als je foto's maakt http://socialclub.rockstargames.com/Rockst...fileid=77240547 http://socialclub.rockstargames.com/Rockst...fileid=77240446 Mijn Tuner: http://socialclub.rockstargames.com/Rockst...fileid=77254910 Hij pakt het via niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Ik heb er nu twee wagens bij. 1. Heb iik gewonnen bij een race, het is een muscle car. 2. Heb ik gekocht door mijn eerste auto te verkopen, heb nu ook een mitsubishi. (mijn volkswagen) Maar ze zijn nog niet getuned want mijn geld was op. Bewerkt: 3 februari 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Oh ja, het was een Mitsubishi 3000! (lees ik ook maar op Social Club) 1. is een Firebird denk ik, of de Boss Mustang huppeldepup Ik vind die timetrials veels te moeilijk, lukt me echt niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Zelf heb ik geen Midnight Club maar ik denk dat dit persbericht wel interresant is voor de mensen die het spel wel hebben. Er zijn namelijk diverse prijzen te winnen. Midnight Club: Los Angeles Official World Championship Series Begins New York, NY - February 2, 2009 - Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), announced today that eligible gamers across the globe will now have the chance to battle for supremacy in the Midnight Club: Los Angeles Official World Championship Series. Hosted on the Rockstar Games Social Club, tournaments will take place monthly during 2009 and feature prizes such as Rockstar Games gift certificates and rewards from Rockstar Games partners, including a Kawasaki Ninja motorcycle and a year of free pizza from Pizza Hut. The Rockstar Social Club (http://www.rockstargames.com/socialclub) is the central hub for all tournaments, as well as Rate My Ride, the unlockable Audi R8, and numerous community features for Midnight Club: Los Angeles. Details on all Rockstar Social Club events are available at www.rockstargames.com/socialclub/events. From now until February 6th, players of Midnight Club: Los Angeles on both the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360® video game and entertainment system can sign up for the very first tournament, the Rockstar Games Starter Cup, via the Rockstar Social Club for a chance at a $500 Rockstar Warehouse grand prize shopping spree. Worldwide time trials followed by head-to-head championship races will determine the ultimate grand prize winner. The Rockstar Games Starter Cup winner will be crowned in the finals on February 13th. Time trials will kick off in the scenic Midnight Club: Los Angeles race Sand and Surf, with the final battle taking place across a series of different courses. For more information, log on to http://www.rockstargames.com/socialclub/tournamentsinfo. Contests are void in certain countries and where prohibited. No purchase necessary. Eligibility limited by age and location of players. See http://socialclub.rockstargames.com/events/ for complete official rules and eligibility details. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Zelf heb ik geen Midnight Club maar ik denk dat dit persbericht wel interresant is voor de mensen die het spel wel hebben. Er zijn namelijk diverse prijzen te winnen. Als je 18 jaar en ouder bent, wat ik niet ben Ook al gezeik, als je 12 bent kan je het kopen, maar Tourneys, ho maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Ik heb er nu twee wagens bij. 1. Heb iik gewonnen bij een race, het is een muscle car. 2. Heb ik gekocht door mijn eerste auto te verkopen, heb nu ook een mitsubishi. (mijn volkswagen) Maar ze zijn nog niet getuned want mijn geld was op. Die muscle is waarschijnlijk de Chevy Camaro RS SS? Dat was ook mijn 2e auto, ik heb em nog steeds, net als mijn eerste auto (Scirocco) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Hoek komen ulie eigenlijk zo snel aan julie geld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Wij hebben het spel uitgespeeld, dan kan je alles voor niks halen Heb net alle zooi van alles geunlocked (body kits en al die zooi) (van alle auto's) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Wij hebben het spel uitgespeeld, dan kan je alles voor niks halen Heb net alle zooi van alles geunlocked (body kits en al die zooi) (van alle auto's) Moet je dan alle missions doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Wij hebben het spel uitgespeeld, dan kan je alles voor niks halen Heb net alle zooi van alles geunlocked (body kits en al die zooi) (van alle auto's) Moet je dan alle missions doen? Nee, na een tijdje wordt je uitgedaagd door de City Champ (Brooke)[/font], als je hem verslaat wordt je opgebeld door meneer de garagehouder of je het wil kopen voor 1.000.000 piek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Wij hebben het spel uitgespeeld, dan kan je alles voor niks halen Heb net alle zooi van alles geunlocked (body kits en al die zooi) (van alle auto's) Moet je dan alle missions doen? Nee, na een tijdje wordt je uitgedaagd door de City Champ (Brooke)[/font], als je hem verslaat wordt je opgebeld door meneer de garagehouder of je het wil kopen voor 1.000.000 piek En duurd dat lang en moet je die race winnen? Sorry voor al die vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Wij hebben het spel uitgespeeld, dan kan je alles voor niks halen Heb net alle zooi van alles geunlocked (body kits en al die zooi) (van alle auto's) Moet je dan alle missions doen? Nee, na een tijdje wordt je uitgedaagd door de City Champ (Brooke)[/font], als je hem verslaat wordt je opgebeld door meneer de garagehouder of je het wil kopen voor 1.000.000 piek En duurd dat lang en moet je die race winnen? Sorry voor al die vragen. Nou ja, lang, ik kreeg hem pas toen ik met de Rank Hero was... En die race moet gewonnen worden, maar met een Lambo own je hem zo, is niet zo moeilijk vond ik... Time Trials zijn veel en veel moeilijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.