Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Je kan toch ook auto's van "binnen" tunen hé.

Je weet wel betere banden en je motor upgraden. :Y

Maar hoe kan je zo meer van die upgrades vrijspelen? :?

upgrades in de motor speel je vrij door je rank hoger te maken (de XP balk aan het einde van de race)

Ik vind het trouwens best wel nep dat als je in je motor pirelli banden gooit, dat je op je wielen zelf nog steeds Goodrich (ofzo) heb staan :puh:

Hetzelfde trouwens ook voor Brembo remmen

Ik vind het ook nep dat je banden in je motor gooit. :cya:

you know what I mean :puh:

Ik vind het ook wel vaag dat ze zelf upgrades hebben verzonnen, en dan het MCLA logo er bij hebben gezet als fabrikant...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil zo'n vinyl ding vanboven hebben, maar als ik een nieuwe layer doe dan komt die erover heen :duh: hoe kan ik dat oplossen?

vond ik ook al niet goed uitgelegd, maar als je met je cursor op de layer gaat, kan je op Edit Layer klikken (of zoiets dergelijks), welke knop dat is staat onderaan het scherm uitgelegd (volgens mij vierkantje, of het was rondje, of het was driehoekje)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zo'n vinyl ding vanboven hebben, maar als ik een nieuwe layer doe dan komt die erover heen :duh: hoe kan ik dat oplossen?

vond ik ook al niet goed uitgelegd, maar als je met je cursor op de layer gaat, kan je op Edit Layer klikken (of zoiets dergelijks), welke knop dat is staat onderaan het scherm uitgelegd (volgens mij vierkantje, of het was rondje, of het was driehoekje)

Bijna, als je een 2 layers hebt en de tweede gaat over de eerste moet je de eerste gaan knippen door op vierkantje te drukken en dan "Cut Layer'' kiezen en daarna "Paste Layer". Als je dat gedaan hebt dan komt de eerste layer boven de tweede.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zo'n vinyl ding vanboven hebben, maar als ik een nieuwe layer doe dan komt die erover heen :duh: hoe kan ik dat oplossen?

Een hoger nummer betekent een later aangebrachte laag. Later aangebrachte lagen gaan over de oude laag heen. Je moet dus de laag niet eroverheen wilt hebben, dan moet je het vinyl dat je eroverheen wilt zetten kopiëren en plakken een laag ná de strepen.

Btw, ik ben weer van plan een nieuwe auto te kopen, en ik ben vooral aan het kijken bij de Group 3 auto's nu, omdat daar vaak wel wat te tunen valt. Ik weet alleen niet wat ik moet kiezen, de Golf V is namelijk wel mooi, maar het hoge bevalt me niet, en ik vind 't niet echt iets om te tunen. De Nissan 350Z is ongeveer 'tzelfde verhaal, het is een leuke auto van voor, en wat te nageaapt van de voorkant van achteren. De Mitsubishi 3000GT is een echte sportwagen en heeft looks, maar ik vraag me af hoe ik er het beste uithaal wat erin zit. Datzelfde probleem heb ik met de Mazda RX7. De Audi RS4 lijkt me wel een goede auto, maar dat blijkt ook in 't prijskaartje. Als laatste optie heb ik de Corvette CO6, die qua prijs meevalt eigenlijk, en toch een echte sportwagen is.

Aan jullie de keus!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zo'n vinyl ding vanboven hebben, maar als ik een nieuwe layer doe dan komt die erover heen :duh: hoe kan ik dat oplossen?

Een hoger nummer betekent een later aangebrachte laag. Later aangebrachte lagen gaan over de oude laag heen. Je moet dus de laag niet eroverheen wilt hebben, dan moet je het vinyl dat je eroverheen wilt zetten kopiëren en plakken een laag ná de strepen.

Btw, ik ben weer van plan een nieuwe auto te kopen, en ik ben vooral aan het kijken bij de Group 3 auto's nu, omdat daar vaak wel wat te tunen valt. Ik weet alleen niet wat ik moet kiezen, de Golf V is namelijk wel mooi, maar het hoge bevalt me niet, en ik vind 't niet echt iets om te tunen. De Nissan 350Z is ongeveer 'tzelfde verhaal, het is een leuke auto van voor, en wat te nageaapt van de voorkant van achteren. De Mitsubishi 3000GT is een echte sportwagen en heeft looks, maar ik vraag me af hoe ik er het beste uithaal wat erin zit. Datzelfde probleem heb ik met de Mazda RX7. De Audi RS4 lijkt me wel een goede auto, maar dat blijkt ook in 't prijskaartje. Als laatste optie heb ik de Corvette CO6, die qua prijs meevalt eigenlijk, en toch een echte sportwagen is.

Aan jullie de keus!

Ik heb een best wel mooie 3000GT, de 3000GT heeft vooral een hele mooie widebody. Daarna kun je een paar vinyls toevoegen om hem weer iets mooier te maken.

Ik had de 3000GT genomen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zo'n vinyl ding vanboven hebben, maar als ik een nieuwe layer doe dan komt die erover heen :duh: hoe kan ik dat oplossen?

Een hoger nummer betekent een later aangebrachte laag. Later aangebrachte lagen gaan over de oude laag heen. Je moet dus de laag niet eroverheen wilt hebben, dan moet je het vinyl dat je eroverheen wilt zetten kopiëren en plakken een laag ná de strepen.

Btw, ik ben weer van plan een nieuwe auto te kopen, en ik ben vooral aan het kijken bij de Group 3 auto's nu, omdat daar vaak wel wat te tunen valt. Ik weet alleen niet wat ik moet kiezen, de Golf V is namelijk wel mooi, maar het hoge bevalt me niet, en ik vind 't niet echt iets om te tunen. De Nissan 350Z is ongeveer 'tzelfde verhaal, het is een leuke auto van voor, en wat te nageaapt van de voorkant van achteren. De Mitsubishi 3000GT is een echte sportwagen en heeft looks, maar ik vraag me af hoe ik er het beste uithaal wat erin zit. Datzelfde probleem heb ik met de Mazda RX7. De Audi RS4 lijkt me wel een goede auto, maar dat blijkt ook in 't prijskaartje. Als laatste optie heb ik de Corvette CO6, die qua prijs meevalt eigenlijk, en toch een echte sportwagen is.

Aan jullie de keus!

Ik heb een best wel mooie 3000GT, de 3000GT heeft vooral een hele mooie widebody. Daarna kun je een paar vinyls toevoegen om hem weer iets mooier te maken.

Ik had de 3000GT genomen. ^_^

Ben jij momenteel online op Midnight Club? Dan voeg ik je even toe, dan kun je 't showen in cruise.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al een wagen gekocht? :?

Ik ehh, zal 't je eens leuk maken:

De auto's die ik als keuze heb opgegeven waren de Volkswagen Golf V R32, een Nissan 350Z, een Mitsubishi 3000GT, de Mazda RX7, een Audi RS4 of een Chevrolet Corvette Z06. Ik heb sinds die post een heel stel auto's gekocht.

Ik heb aan de 3000GT vrij weinig gedaan, alleen 2 gele strepen dwars over de voorkant, geen spoiler, maar wel dikke bodykit. De auto zelf is zwart. Ik vind 't eigenlijk de minst fraaie auto van het stel dat ik in deze post beschrijf, maar hij heeft skills!

Na de 3000GT ben ik een beetje af gaan wijken en heb ik mijn beginauto-aanbod compleet gemaakt door een Nissan 240SX aan te schaffen. Deze is nu wit gekleurd met 2 donkerrode strepen recht over de auto heen en 3 weglopende strepen op de zijkanten. Al met al een stoere auto, en ik vind 't leuk om een auto te hebben die niet motorisch getuned is, dus daarbij is bij deze auto niks gedaan.

Na de 240SX ben ik toch terug gegaan op de Group 3 auto's, en kocht ik de Audi RS4. Deze is Sparkle Orange geworden en heeft net als de 240SX 2 strepen over de auto heen lopen, maar dan in het wit, en iets smaller. Op de zijkant heb ik Audi Racing gezet, en op de achterkant en voorkant zijn reclamestickers voor HKS en BF Goodrich te vinden. Ook heb ik op de zijkanten een eigen RS4-logo ontworpen/geïmmiteert. Erg fijne wagen en daarom van harte welkom in mijn 200MPH+-lijstje. :puh:

Al gauw had ik weer geld teveel, en heb ik me de Volkswagen Golf V R32 aangeschaft. Zoals ik al zei in een vorige reactie, vind ik deze auto niet echt iets om iets fels van te maken, dus ik heb alles donker gehouden. De auto is wel getuned met grotere velgen, bodykit, spoiler e.d., maar ik heb er geen opvallende stickers op gezet. Behalve dan een strookje dat rond de auto gaat, helemaal onderin. Deze is (net als de motorkap) donkerrood/bruin.

Een paar races later kwam ik uit op een dollar of 80000, en dus kon ik aan de slag met de Mazda RX7. Met deze auto heb ik alles vrij simpel gehouden, maar ik heb wel een aspect uitgeprobeert wat goed uitpakte. De achterlichten heb ik namelijk wat groter gemaakt dan dat strookje in 't midden, door een zwarte sticker een stuk van de ruimte op te laten vullen. Om het af te maken op de achterzijde heb ik een sticker aangebracht met RX-7 erop, verlaagd en verbreed en tussen de lampen aangebracht in de kleur van de auto.

Niet gauw later had ik trek in een Ford, een rasecht rijdend paard. Dan kom je natuurlijk gauw uit op een Ford Mustang, in dit geval de Cabrio. Ik heb een motorkap aangebracht waar standaard 2 strepen opzaten, zwart gekleurt. Die strepen heb ik doorgetrokken tot 't onderste stipje van de achterbumper, en op de zijkanten heb ik ook nog 5 zwarte strepen, merknaam + typenaam + wat roodachtigs aangebracht, wat ook een apart effect opleverde.

Ik rijd nog altijd met plezier in de Ford, en dat geld ook voor de Ford Focus SVT die ik erna kocht. Heerlijk hoe ie de bochten neemt, je schommelt echt mee! De kleur heb ik afgekeken van een van de eerste game-auto's die ik me herinner. Dat was een Ford Focus, en die was groen. Dus deze auto waas ook groen. Hier heb ik sterren op aangebracht, en achterop "Lil Star" neergezet. Voor op de motorkap ligt een ster dat in kleur overloopt, wat erg mooi kan zien om naar te kijken.

Last but not least heb ik enkele uren geleden de Chevrolet Corvette Z06 ingekocht. Hier heb ik gebruik gemaakt van een Carbon motorkap en de uitlijning van deze motorkap. Op basis van die motorkap heb ik namelijk het bruin/grijsachtige aangebracht, wat dan de doorloping zou moeten voorstellen. De wielen worden verbonden door een striping in dezelfde kleur, en in de striping aan iedere zijde 9 stickers met "Corvette Z06" schuin. Dit geeft een leuk effect!

Mijn wagenpark telt nu in totaal 21 voertuigen, waarvan 20 auto's en één motor. Mijn wagenpark heeft een waarde van $1.451.190. Ik zal binnenkort een post maken met mijn ervaringen met de auto's tot nu toe, en ook een beoordeling.

Helaas kan ik geen foto's inzenden omdat ik die momenteel niet kan maken, maar als iemand eens een keer wilt meeten met mij op PSN...

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een van deze dagen misschien MC:LA kopen, maar ik wil zeker weten of het de moeite waard is.

Wel, is het de moeite waard? :puh:

Als je van realisme houdt, is 't qua uiterlijk redelijk te doen. Het is wat minder erg dan in andere Midnight-Clubs, maar de voertuigen om je heen blijven rijdende dozen. Ook kun je niet optrekken naar bijv. 2mph.. Je schiet meteen door. Bij een spel als GTA zou zoiets wel kunnen.

Het is een rasechte Arcade, en net zoals voorgaande games van de MC-reeks doet hij zijn naam eer aan.

k had een vraagje hoe kan je ook al weer foto's maken in het spel? :?

Want ik heb al een paar foto's maar nu ben ik vergeten hoe je er nieuwe kan maken. :7

Start -> Modes -> Photo Album

Geen idee ;s

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...