Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Start knopje, en dan je rechter knuppeltje wat rond bewegen, daarna kan je op een knopje drukken (X denk ik) waarmee je een foto maakt, waarna je het kan uploaden, waarna het op je Social Club staat :)

Bedankt ik zal morgen ff een paar foto's posten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stoor mij echt aan de politie in MC:LA. :duh:

Ze zijn soms zo moeilijk kwijt te geraken. :{

En daarjuist was er ook iets irritant ik had politie achter mij aan maar ik kreeg ze buiten mijn radar en toen bleven ze stil staan ondertussen was ik aan de andere kant van de wereld raak ik ze maar niet kwijt en er was geen ééne politie in de buurt de enigste was die ééne die stil stond. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stoor mij echt aan de politie in MC:LA. :duh:

Ze zijn soms zo moeilijk kwijt te geraken. :{

En daarjuist was er ook iets irritant ik had politie achter mij aan maar ik kreeg ze buiten mijn radar en toen bleven ze stil staan ondertussen was ik aan de andere kant van de wereld raak ik ze maar niet kwijt en er was geen ééne politie in de buurt de enigste was die ééne die stil stond. :duh:

Politie is redelijk makkelijk om kwijt te raken, gewoon van de snelweg af en rondjes rijden

Over dat laatste, daar heb ik ook wel eens last van gehad, best wel irritant...

Heb je al plaatjes? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stoor mij echt aan de politie in MC:LA. :duh:

Ze zijn soms zo moeilijk kwijt te geraken. :{

En daarjuist was er ook iets irritant ik had politie achter mij aan maar ik kreeg ze buiten mijn radar en toen bleven ze stil staan ondertussen was ik aan de andere kant van de wereld raak ik ze maar niet kwijt en er was geen ééne politie in de buurt de enigste was die ééne die stil stond. :duh:

Politie is redelijk makkelijk om kwijt te raken, gewoon van de snelweg af en rondjes rijden

Over dat laatste, daar heb ik ook wel eens last van gehad, best wel irritant...

Heb je al plaatjes? :puh:

Nog niet maar het zijn ook niet echt goede plaatjes want ik tune mijn wagens niet aan de buitenkant. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Argh... !

Nou heb ik mijn mooie Mazda (per ongeluk) in gewiseld voor een andere auto maar dat was niet de bedoeling. :muur:

Ik wou een andere auto in wisselen. :bonk:

Nu heb ik een Lancer. :puh:

Kon de screens niet uploaden want de server lag plat. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Argh... !

Nou heb ik mijn mooie Mazda (per ongeluk) in gewiseld voor een andere auto maar dat was niet de bedoeling. :muur:

Ik wou een andere auto in wisselen. :bonk:

Nu heb ik een Lancer. :puh:

Kon de screens niet uploaden want de server lag plat. :{

moet je gewoon nog eens proberen, overkomt mij soms ook wel

Lancer vind ik trouwens niet echt goed, ik vind de upgrades van de body kit niet echt mooi...

Link to comment
Delen op andere websites

Argh... !

Nou heb ik mijn mooie Mazda (per ongeluk) in gewiseld voor een andere auto maar dat was niet de bedoeling. :muur:

Ik wou een andere auto in wisselen. :bonk:

Nu heb ik een Lancer. :puh:

Kon de screens niet uploaden want de server lag plat. :{

moet je gewoon nog eens proberen, overkomt mij soms ook wel

Lancer vind ik trouwens niet echt goed, ik vind de upgrades van de body kit niet echt mooi...

Maar ik heb het meermaals geprobeerd zonder resultaat. :(

Maar ik tune auto's nog niet aan de buitenknt maar aan de binnenkant. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Met de politie heb ik vrij weinig moeite. Je rijdt ze voorbij (ok, jij bent net bij de groep 3-voertuigen, neem ik aan, dus aan een mijl of 220 per uur kom je niet zo gauw), maar als je over de snelweg rijdt is 't altijd nog wel 't makkelijkst. Als de politie van je radar af is, is het vaak zo dat de politiestatus binnen enkele momenten op "Police Searching" zal komen te staan, en als je dan doorrijdt, zal je ontsnappen. Het kan weliswaar zo zijn dat in het oosten op de snelweg de politieautos vast komen te staan, en dan blijft helaas alles op "Police Pursuit staan". Foutje in 't spel?

En btw, kun je via de Social Club dan ook foto's op je pc zetten? o.O

Link to comment
Delen op andere websites

En btw, kun je via de Social Club dan ook foto's op je pc zetten? o.O

Tuurlijk je maakt een paar screens dan ga je naar foto album en dan drukje op vierkantje voor uploaden. :Y

En dan komen alle screens op Social Club te staan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

En btw, kun je via de Social Club dan ook foto's op je pc zetten? o.O

Tuurlijk je maakt een paar screens dan ga je naar foto album en dan drukje op vierkantje voor uploaden. :Y

En dan komen alle screens op Social Club te staan. :)

Dan zal ik vanavond of morgen eens een paar van men nieuwere voertuigen laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, zoals belooft, hier wat foto's van men auto's, vooral de nieuwere aanwinsten van mij. Ook kun je het resultaat zien van de metamorfose van mijn Lamborghini Gallardo van Spongebob naar Politie een tijdje geleden.

(let nie top link, ik gebruik het account op Photobucket meestal voor andere dingen op een game online XD)

Ten eerste dan ook maar de aloude Lamborghini:

22-2-2009-112000.jpg

Ten tweede eens even een Volkswagen die ik ook al eeuwen heb, de Volkswagen:

22-2-2009-111611.jpg

Nu ga ik eens naar de nieuwere auto's. Op de Saleen S302 na de nieuwste van mijn wagenpark, de Mercedes S600:

22-2-2009-111554.jpg

En hier vliegt diezelfde Mercedes..:

22-2-2009-112158.jpg

Mijn Ford SVT Focus:

22-2-2009-111504.jpg

Mijn Chevrolet Corvette, met het patroon waar ik trots op ben, helaas niet goed zichtbaar (op de zijkant!):

22-2-2009-111523.jpg

Mijn Ford Mustang:

22-2-2009-112143.jpg

Mijn andere blijheid op wielen, de Audi RS4:

22-2-2009-112109.jpg

Een auto waar ik ook blij mee ben is de Mitsubishi Lancer EVO IX:

22-2-2009-111939.jpg

22-2-2009-111634.jpg

En tot slot mijn NIET motorisch getunede Nissan 240SX:

22-2-2009-112027.jpg

Note: Alle stickers op álle auto's heb ik zelf geplakt, bewerkt etc. :)

Raten graag!

Link to comment
Delen op andere websites

De Lambo, ik vind hem mooi, alleen is hij te laag :puh:

De Volkswagen is wel grappig, ik had de achterkant ook wel willen zien

Je Merc lijkt een beetje kaal, maar kan ook door de foto komen

Je Focus ziet er ook heel mooi uit, al had ik wel de intercooler er niet bij gezet

De Corvette is prachtig, heel erg mooi, nu alleen nog de zijkant laten zien, en dan is hij perfect :puh:

Mustang, als het geen stoffen dak was was het mooier geweest (misschien de op de Saleen proberen die op de doos staat?), verder had ik wel willen zien wat er op de zijkant staat :puh:

Audi is echt prachtig, als de HKS sticker er niet op zat, die verpest de voorkant een beetje :puh:

Over de Lancer heb ik niet veel te zeggen, is gewoon mooi

En voor de Nissan zou ik andere wielen genomen hebben :puh:

Conclusie: allemaal hartstikke mooi, zou ik niet na kunnen doen, als had ik wel wat andere dingen een klein beetje anders gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Lambo, ik vind hem mooi, alleen is hij te laag :puh:

De Volkswagen is wel grappig, ik had de achterkant ook wel willen zien

Je Merc lijkt een beetje kaal, maar kan ook door de foto komen

Je Focus ziet er ook heel mooi uit, al had ik wel de intercooler er niet bij gezet

De Corvette is prachtig, heel erg mooi, nu alleen nog de zijkant laten zien, en dan is hij perfect :puh:

Mustang, als het geen stoffen dak was was het mooier geweest (misschien de op de Saleen proberen die op de doos staat?), verder had ik wel willen zien wat er op de zijkant staat :puh:

Audi is echt prachtig, als de HKS sticker er niet op zat, die verpest de voorkant een beetje :puh:

Over de Lancer heb ik niet veel te zeggen, is gewoon mooi

En voor de Nissan zou ik andere wielen genomen hebben :puh:

Conclusie: allemaal hartstikke mooi, zou ik niet na kunnen doen, als had ik wel wat andere dingen een klein beetje anders gedaan :puh:

Ik ben nu een van de domste dingen aan het doen die ik ooit gedaan heb.

Ik wil de Audi R8, dus ik moet 12 van 12 completen met Rockstar Social Club. Ik moet nog 1741 mijl rijden, mijn voertuig moet nog 85x Damaged Out zijn en ik moet nog 3715x Special Ability (Agro, EMP etc.) doen.. Voor de Damaged Out en de mijlen heb ik nu iets slims gedaan, of juist heel droog. Ik heb de controller op de grond gelegd, en mijn agenda tegen de rechter joystick aangeduwt, waardoor die de hele tijd naar voren steekt, en de motor (die in een leeg spel staat, heb Online game gestart met Private Slot all etc, en hij staat op snelweg) rijdt. Om te voorkomen dat de agenda wegschuift steunt de andere kant van de agenda aan een stoelpoot :puh: Om de controller op zijn plek te houden heb ik een schoen gebruikt.

Nu blijft de Kawasaki rijden en zal hij ook wel eens kapot gaan.. Kwestie van geduld is 't nu nog.

Ik heb ook een trucje ontdekt om snel de 10000 hit's te halen die je moet van Rockstar Social Club. Zo heb ik in 20 minuten 230000 hits gemaakt. Ik kan 'm alleen beter laten zien dan uitleggen met woorden. XD

Heeft iemand nog tips met de 3715 SA's? :puh: (ja, ik kan de cheat gebruiken, maar ik hoop toch dat er ook snelle manieren zijn dan steeds de SA starten, uit laten lopen en dan opnieuw starten..)

Als ik klaar ben met dit, zal ik ook even de gewenste foto's maken, Hayte :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...