Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Is die topic er all?? zo ja waar?

en ik ga mcla kopen maar ik wil ook graagide niewe autos van de dlc maar hoekan ik die

lopen zonder creditcart.........

Topic zal gemaakt worden met behulp van GTAForum leden Hayte en End of the Riot. Topic zal zonder enige twijfel níet verschijnen voor de DLC uitkomt.

@ hierboven: Je kan toch in de Free Record Shop van die kaartjes kopen?

___________________________________________________________________

Edit: Ik ga nu even verder aan het topic werken, dus ik ben weer wat voertuiggegevens aan het verzamelen etc. Ik wil nog even iets melden wat belangrijk is voor 't topic wat ik dus ga maken binnenkort: de voertuiggegevens worden per voertuigsoort ingevoert. Het kan dus zijn dat (in het domste geval) een Lamborghini 0,4 punten krijgt voor Acceleratie, en een Golf 0,7 punten. Dit is zo gedaan om ieder voertuig evenveel kans te geven. Anders zou al vaststaan dat een motor als de Ninja ZX14 als winnaar uit de bus zou komen.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het jullie trouwens opgevallen dat je als je burnt op veschillende wegdekken dat je ook een ander geluid hoort...

Bijv. op de stoep hoor je zo scherp geluid en op de straat wat zachter...

das zeker realistisch :tu:

P.S met motor hoor je het best :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie trouwens opgevallen dat je als je burnt op veschillende wegdekken dat je ook een ander geluid hoort...

Bijv. op de stoep hoor je zo scherp geluid en op de straat wat zachter...

das zeker realistisch :tu:

P.S met motor hoor je het best :D

Ja viel mij ook al op. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een erg leuk spel, mijn favo. wagen is de Audi R8. Je kan de auto's, ook motors erg goed tunen. Ik beleef er zeker plezier van. :) Alleen de besturing met de controller vind ik niet zó geweldig. Dat is wel jammer, voor de rest perfect! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een erg leuk spel, mijn favo. wagen is de Audi R8. Je kan de auto's, ook motors erg goed tunen. Ik beleef er zeker plezier van. :) Alleen de besturing met de controller vind ik niet zó geweldig. Dat is wel jammer, voor de rest perfect! :tu:

Geef mij maar de Lamborghini Murcielago Dub edition :tu:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bijna de R8 bij elkaar gespaard, nog een paar dingen op 100%. Tot nu toe vind ik de Murciélago het vetst, vooral omdat bij 60mph die airvents omhoog gaan, ziet er zo vet uit. Ook vet dat je het dakje omhoog en omlaag kan doen (alleen niet bij de murcie?) Ik heb zelfs ingesteld dat het met 1 knop gebeurt. Morgen de downloadable content, ga ik zeker kopen, vooral de AMG is vet maar de Range Rover is ook niet verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek alleen nog een tip hoe je aan veel "object hits" komt, ik zit nu pas op de helft..

Je hebt toch de snelweg met zo'n tussenvangrail zegmaar bij zo'n brug, en tussen de vangrailstukken (naja, eerder betonblokken) zitten oranje paaltjes. Zoek een oranje paaltje bij een van die betonblokken en knal je auto met de achterkant of voorkant tegen 't blok, maar dan wel zo dat 't oranje paaltje onder je auto ligt... Dan schiet dat aantal omhoog en zo ben ik recordhouder geworden met Social Club :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...