End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Bij de Murciélago kan het dak om de een of andere reden niet dicht. @Wienish Bedankt! Dit heeft gewerkt Maar bij de Gallardo wel. Welk knopje moet je dan drukken? Reageren
Wienish Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Bij de Murciélago kan het dak om de een of andere reden niet dicht. @Wienish Bedankt! Dit heeft gewerkt Maar bij de Gallardo wel. Welk knopje moet je dan drukken? Start -> Settings -> Options -> Game -> Convertible Top Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Bij de Murciélago kan het dak om de een of andere reden niet dicht. @Wienish Bedankt! Dit heeft gewerkt Maar bij de Gallardo wel. Welk knopje moet je dan drukken? Start -> Settings -> Options -> Game -> Convertible Top Thnx! Wat wel raar is bij de Murciélagoin SP heb je een open dak en in multiplayer is je dak dicht maar je kan niet kiezen heel raar. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Die content zou vandaag/gisteren toch komen ?? Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ja klopt maar is uitgesteld tot 19 maart kwam vandaag uit school met de bedoeling gelijk ff de DLC te downloaden krijg ik zien dat hij pas volgende week komt Reageren
Wienish Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ja klopt maar is uitgesteld tot 19 maart kwam vandaag uit school met de bedoeling gelijk ff de DLC te downloaden krijg ik zien dat hij pas volgende week komt Bitchin'... Sorry, ben al de hele dag pissed, maar nu moet 't er even uit.. Kan Rockstar niet één keer iets uitbrengen op de afgesproken datum? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ja klopt maar is uitgesteld tot 19 maart kwam vandaag uit school met de bedoeling gelijk ff de DLC te downloaden krijg ik zien dat hij pas volgende week komt Bitchin'... Sorry, ben al de hele dag pissed, maar nu moet 't er even uit.. Kan Rockstar niet één keer iets uitbrengen op de afgesproken datum? Yes! Heb eindelijk de 4 toernooien gewonnen wat was dat frustrerend zeg. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ja klopt maar is uitgesteld tot 19 maart kwam vandaag uit school met de bedoeling gelijk ff de DLC te downloaden krijg ik zien dat hij pas volgende week komt Bitchin'... Sorry, ben al de hele dag pissed, maar nu moet 't er even uit.. Kan Rockstar niet één keer iets uitbrengen op de afgesproken datum? Bedoeld je daarmee de uitstel van de DLC...? of bedoelde je mijn reactie Reageren
Joriz Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Helaas uitgesteld ja The release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben. Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. Reageren
Siender Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben. Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. De Mercedes is toch ook vet. Vind ik de vetste wagen uit het spel (volgende week). Reageren
Rullez Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben. Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. Heb jij dan een creditcard voor het premium pakket? Reageren
Wienish Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.