Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Helaas uitgesteld ja
The release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360.

hier baal ik nu van zit de heel dag te wachen en punten gehaald lekker lulig :duh: en waarom krijg ik dit mailtje niet? (

(als rockstar lid) :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helaas uitgesteld ja
The release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360.

hier baal ik nu van zit de heel dag te wachen en punten gehaald lekker lulig :duh: en waarom krijg ik dit mailtje niet? (

(als rockstar lid) :duh:

Ach zeur niet :') Wij moeten 10 euro bijleggen om die hele DLC binnen te krijgen die donderdag a.s. komt..

Link to comment
Delen op andere websites

Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben.

Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. :N

Heb jij dan een creditcard voor het premium pakket?

Nee...

Maar de auto's zegggen me niet zoveel.

Maar dat is een eigen mening. ;)

Btw: heb juist de champs verslagen man die zijn easy ik vindt de toernooien moeilijker. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers :) De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren :schater:

Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is :7

CLK63 amg:

mercedes-benz05.jpg

mercedes-benz-clk-63-amg-back-1_144.jpg

CLK63 amg black series:

mercedes-benz-clk-63-amg-black-series.jpg

RevNews1054.jpg

Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers :) De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren :schater:

Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is :7

CLK63 amg:

*plaatjes*

CLK63 amg black series:

*plaatjes*

Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63

Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers :) De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren :schater:

Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is :7

CLK63 amg:

*plaatjes*

CLK63 amg black series:

*plaatjes*

Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63

Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is :puh:

Misschien is die wagen voor emo's ontworpen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers :) De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren :schater:

Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is :7

CLK63 amg:

*plaatjes*

CLK63 amg black series:

*plaatjes*

Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63

Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is :puh:

Misschien is die wagen voor emo's ontworpen. :7

Dat hoop ik toch niet, want als dat zo is ben ik ineens emo-lover o.O

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers :) De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren :schater:

Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is :7

CLK63 amg:

*plaatjes*

CLK63 amg black series:

*plaatjes*

Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63

Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is :puh:

De velgen zijn bij normale auto's altijd grijs, deze zijn ook meer zwart/grijs. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dit spel na GTA Iv kopen. :dans:

Alleen is er ook een demo van op de PS3 bij de store?

Nee die is er helaas niet, je zult het moeten doen met: screens, trailers en verhalen. :)

Dit vond ik ook lastig toen ik hem wou kopen maar je moet het er gewoon opwagen. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik heb een echte k*t probleem met Midnight Club: Los Angeles. :( Ik kan geen Trophy's halen, ik doe bijv. Wanted Man 'Pull over while the police are in 'pull over' mode, then drive away during the ticketing cutscene' Nou dat heb ik gedaan, krijg geen Trophy. Ik vind het raar, zo is dat bij alle Trophy's, bij andere games met Trophy's haal ik ze wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik heb een echte k*t probleem met Midnight Club: Los Angeles. :( Ik kan geen Trophy's halen, ik doe bijv. Wanted Man 'Pull over while the police are in 'pull over' mode, then drive away during the ticketing cutscene' Nou dat heb ik gedaan, krijg geen Trophy. Ik vind het raar, zo is dat bij alle Trophy's, bij andere games met Trophy's haal ik ze wel. :Y

Dit is waarschijnlijk een bug in de game, ikzelf heb de trophy ook niet in een keer gehaald maar uiteindelijk wel. Wat ik je aanraad is het nog een of twee keer proberen en anders zit er niks op dan de trophy met rust te laten of een andere savegame aan te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...