mrtuning Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Helaas uitgesteld jaThe release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360. hier baal ik nu van zit de heel dag te wachen en punten gehaald lekker lulig en waarom krijg ik dit mailtje niet? ( (als rockstar lid) Reageren
Wienish Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Helaas uitgesteld jaThe release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360. hier baal ik nu van zit de heel dag te wachen en punten gehaald lekker lulig en waarom krijg ik dit mailtje niet? ( (als rockstar lid) Ach zeur niet :') Wij moeten 10 euro bijleggen om die hele DLC binnen te krijgen die donderdag a.s. komt.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben. Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. Heb jij dan een creditcard voor het premium pakket? Nee... Maar de auto's zegggen me niet zoveel. Maar dat is een eigen mening. Btw: heb juist de champs verslagen man die zijn easy ik vindt de toernooien moeilijker. Reageren
Siender Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is CLK63 amg: CLK63 amg black series: Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63 Reageren
Wienish Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is CLK63 amg: *plaatjes* CLK63 amg black series: *plaatjes* Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63 Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is CLK63 amg: *plaatjes* CLK63 amg black series: *plaatjes* Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63 Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is Misschien is die wagen voor emo's ontworpen. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is CLK63 amg: *plaatjes* CLK63 amg black series: *plaatjes* Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63 Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is Misschien is die wagen voor emo's ontworpen. Dat hoop ik toch niet, want als dat zo is ben ik ineens emo-lover o.O Reageren
Wienish Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Excuses voor dubbelpost, maar ik had even gauw vraagje.. Kost die DLC €10,- voor ons? Reageren
Rullez Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Excuses voor dubbelpost, maar ik had even gauw vraagje.. Kost die DLC €10,- voor ons? Ja de premium versie zal op PSN 10 euro gaan kosten. Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Ik ga dit spel na GTA Iv kopen. Alleen is er ook een demo van op de PS3 bij de store? Reageren
Rullez Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Ik ga dit spel na GTA Iv kopen. Alleen is er ook een demo van op de PS3 bij de store? Nee die is er helaas niet, je zult het moeten doen met: screens, trailers en verhalen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren Lol, black edition wil niet zeggen dat hij zwart is CLK63 amg: *plaatjes* CLK63 amg black series: *plaatjes* Oftewel hij ziet er beter uit, het is meer de 'hardcore' versie van de clk63 Ironisch dat die CLK63AMG Black heet, maar spierwit is De velgen zijn bij normale auto's altijd grijs, deze zijn ook meer zwart/grijs. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Ik ga dit spel na GTA Iv kopen. Alleen is er ook een demo van op de PS3 bij de store? Nee die is er helaas niet, je zult het moeten doen met: screens, trailers en verhalen. Dit vond ik ook lastig toen ik hem wou kopen maar je moet het er gewoon opwagen. Bewerkt: 17 maart 2009 door End Of The Riot Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Jongens ik heb een echte k*t probleem met Midnight Club: Los Angeles. Ik kan geen Trophy's halen, ik doe bijv. Wanted Man 'Pull over while the police are in 'pull over' mode, then drive away during the ticketing cutscene' Nou dat heb ik gedaan, krijg geen Trophy. Ik vind het raar, zo is dat bij alle Trophy's, bij andere games met Trophy's haal ik ze wel. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Jongens ik heb een echte k*t probleem met Midnight Club: Los Angeles. Ik kan geen Trophy's halen, ik doe bijv. Wanted Man 'Pull over while the police are in 'pull over' mode, then drive away during the ticketing cutscene' Nou dat heb ik gedaan, krijg geen Trophy. Ik vind het raar, zo is dat bij alle Trophy's, bij andere games met Trophy's haal ik ze wel. Dit is waarschijnlijk een bug in de game, ikzelf heb de trophy ook niet in een keer gehaald maar uiteindelijk wel. Wat ik je aanraad is het nog een of twee keer proberen en anders zit er niks op dan de trophy met rust te laten of een andere savegame aan te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.