Rullez Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 South Central Premium Upgrade is er een manier om hem te verkrijgen zonder ps 3 netwerk ik heb geen kredietkaart? Helaas niet... Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Midnight Club: Los Angeles South Central is nu te downloaden Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik heb 2 vraagjes Vraag1:hoe krijg ik die hydraulics ik ben online geweest Vraag2:Ik ben de audi aan halen maar moet bepaalde eisen voldoen welke moet ik doen het is engels mijn engels is niet zo goed dit zijn de dingen die ik nog moet halen die ik niet weet hoe moet halen special destroyed cars hoe doe ik die 2 dingen de rest weet ik al en heb daar al wat van vol Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Heb net de S600, Murciélago, R8, SL65 AMG, ZO6, Nissan 240 allemaal op het hoogst geupgrade. Dus ik heb de perfomance tot de max. getuned. Reageren
mrtuning Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 wachten. en wachten. hij is toch niet weer uitgesteld of wel? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 wachten. en wachten. hij is toch niet weer uitgesteld of wel? Ik zit het nu aan het downloaden Reageren
Wienish Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 wachten. en wachten. hij is toch niet weer uitgesteld of wel? Ik zie het anders nog niet in de PS Store? :S Reageren
HA5H Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 wachten. en wachten. hij is toch niet weer uitgesteld of wel? Ik zie het anders nog niet in de PS Store? :S Het staat bij: IN DE SPOTLIGHT of AANBEVOLEN, ik weet het niet zeker meer Reageren
Wienish Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Wienish, hoe maak je die Hi-res picca's?Of neem je gwn plaatjes uit je R* Social club album? :o Nja, iig heb ik een vraagje. Hoe doen jullie dat met die stickers? En wnnr kwam die update ook weer? Ik upload mijn photobook op rockstar social club, en dat screen ik, en dat gaat naar photobucket En die stickers? Die ontwerp ik in ieder geval altijd zelf, maar stickers zoals je ziet op de foto van de RX8 van Sven, die kun je zien bij Costumize Vehicle -> Vinyl blabla -> Vinyl Packages. Ik zelf vind 't leuker om echt zelf overal mee te knoeien, dus ook met de grootte en de skew en de kleurtinten... En die update: DaRick is 'm schijnbaar al aan het downloaden, maar ik zie 'm nog niet. Ik verwacht 'm echt ieder moment. Reageren
HA5H Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Wienish Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) wachten. en wachten. hij is toch niet weer uitgesteld of wel? Ik zie het anders nog niet in de PS Store? :S Het staat bij: IN DE SPOTLIGHT of AANBEVOLEN, ik weet het niet zeker meer (sorry voor dubbelpost) DANKJE!!! In de Spotlight Nu mijn vraag: Weet iemand hoe ik aan zo'n tegoedkaart kom om die voertuigen ook te krijgen? Bewerkt: 19 maart 2009 door Wienish Reageren
Wienish Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 wachten. en wachten. hij is toch niet weer uitgesteld of wel? Ik zie het anders nog niet in de PS Store? :S Het staat bij: IN DE SPOTLIGHT of AANBEVOLEN, ik weet het niet zeker meer (sorry voor dubbelpost) DANKJE!!! In de Spotlight dubbelpost? Maar post wat screens van de nieuwe DLC! @ Hierboven: Die kun je alleen via Marktplaats ofzo krijgen. Je moet ze nl. uit Amerika hebben, want hier worden ze niet verkocht. Ik heb gelukkig ouders met een KredietKaart, maar ze gebruiken hem nooit. Heel lief vragen dus Nvm Hoe kom ik aan tegoedkaart voor die voertuigenpack? Bart Smit, Intertoys en Free Record hier in de buurt hebben 'm al niet eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.