Jarno Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) Hey mensen... Ik heb een hele tijd niet meer ge mta'et en aan mIRC scripting gedaan. Maar ik was bezig met een nieuwe *.mrc bestand. Maar die deed het niet. Volgens Furi0uz werkte het nu met signals. Dat als ik ook in scripting.html Maar ik heb nu bijv. dit: on *:SIGNAL:mta.command: { if($3 = !say) { mta say $1 Hello } } Zelfs dat werkt niet. Kan iemand deze corrigeren want dan snap ik hoe het in elkaar zit. [edit] Ik weet het al het moest dit zijn: on *:SIGNAL:mta.command: { if(!say = $3) { mta.say $1 Hello } } Bewerkt: 27 december 2004 door Jarno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 eej, uhm.....je moet een bpaalde code intypen bij MTA:mA... misschien helpt dit forum ook... Scripts Info: Hoe zet je ze erop.... zoniet moet je maar ff wat er bij posten en dan krijg je vanzelf antwoord daar... groeten :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ik weet al hoe het moet. Slotje a.u.b. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 -slotje- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.