Jump to content

het radio topic


IV trailer

Recommended Posts

Is radio vladivostok niet van vlad glebov,want in het begin van het radio fragmentje zeggen ze (direct van hove beach), dat betekent dat het op het strand wordt uitgezonden. Vlad zijn naam zit ook in de radiozender, maar hij woont ook bij hove beach. misschien dat hij die radiozender heeft opgericht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    7

  • K.O.

    3

  • js007

    3

  • Marsmello

    2

Hoewel het eerste topic over de radiostations nog dateerde van 30 augustus 2007 (laatste post) en het daar feitelijk meer over de inhoud van de zenders ging dan over de zenders zelf (en het tweede topic vooral dit laatste belichtte) zag ik voldoende grond ze toch samen te voegen tot 1 grote. Alles met betrekking tot radiozenders, commercials, jingles, playlists etc etc etc kun je hier dus kwijt, blijft alles mooi bij elkaar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

als je bij radio vladivostock een hoofdtelefoon gebruikt krijg je een zalig stereo effect probeer maar :D ik moest dit eventjes kunnen post omdat ik het zo goed vind :D en ik hoop ok dat er een punk/rock/punkrock radio zender komt mijn lievelings muziek of metal zou wel zalig zijn :D en ook meer liedjes want in de vorige gta's was de playlist nogal snel voorby vond ik

Bewerkt: door moonbaby0
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...