Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb alles geinstaleert en zelf patch uitgevoerd maar, ik krijg geen motoren in het spel ik neem een gilera runner inplaats van fagio en dat lukt nietwant dan laad die voor de helft en dan vraagt die raport verzenden niet verzenden

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je dan de verkeerde versie om te modden.

Welke versie heb ik?

1.0? Staat nergens

1.1? Boven in het menu

2.0? Boven in het menu

Om dit op te lossen is er een handig patch , de link is in dit topic te vinden: Klik!!

Geplaatst:

En het werkt dan nog niet? Leg dan eens wat gedetailleerder uit hoe je m precies geïnstalleerd hebt. Met SAMI? Dat werkt niet. Gewoon met de IMG Tool 2.0? De txd en dff keurig gereplaced? Archive gerebuild? Want we hebben zo natuurlijk geen idee wat je nou fout gedaan hebt als je niet zegt wát je gedaan hebt.

Geplaatst:
Ja met Sami, maar Img Tool snap ik niet hoe het werk ;)

SAMI werkt niet goed met motoren en scooters, meende ik. Het is dus slim die mods weer te verwijderen, en hem opnieuw te installeren met de IMG Tool. Die mods kun je verwijderen door middel van de back-up bestanden die SAMI maakt, mits je deze optie hebt aanstaan. Mocht je dat niet hebben, dan kun je in dit topic de originele bestanden weer aanvragen. Dan nog even terugkomend op de IMG Tool; Mocht je niet weten hoe het werkt, lees dan even deze tutorial door. Ik wens je veel succes en als er nog vragen zijn horen we ze wel. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...