Jump to content

AR MAX


NickBonJovi

Recommended Posts

Ik heb hem besteld, en watik kreeg was een cd waar op staat Action Replay en dan Unleash the power ofzo... Hoezo zegt ie dan no disc met een usb stick erin volgens dit forum? Ik snap er nu ff niks meer van XD

EDIT: Ik heb nu de 100% file van ASPHALT op me usb gedaan.. .rar file

Ik probeer het wel en dan zeg ik wel wat er gebeurde

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm nou weet ik niks van de PS2 af (daar heb je het toch over ofz?) maar ik weet wel dat je PS2 geen WinRAR bevat dus opslaan als RAR bestand lijkt me nogal nutteloos. Op de PC eerst uitpakken tot een .b bestand. En eh, is ARMAX legaal dan!? Dacht dat ik ergens gelezen had van niet, maar goed, ik weet er verder niks vanaf dus daar laat ik me maar niet over uit verder. En nog iets, dit had ook gewoon na je vorige topic kunnen staan hoor, past het prima bij, maar dat allemaal terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft het hier over ARMAX dus ik neem aan dat het legaal is, gewoon bij BOL.COM gekocht.

Ik zal proberen het op de een of andere manier uit te pakken, ik zal WINrar proberen te downlaoden ofzo...

Hoe pak je het dan uit tot een .b bestand? :bonk: Hij heet nu .max ofzo... help me xD

EDIT: Nu begin ik pissig te worden, want nu zegt ie plaats een disx, wat een geouwehoer zeg... nog meer hulp? :S

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft het hier over ARMAX dus ik neem aan dat het legaal is, gewoon bij BOL.COM gekocht.

Ik zal proberen het op de een of andere manier uit te pakken, ik zal WINrar proberen te downlaoden ofzo...

Hoe pak je het dan uit tot een .b bestand? :bonk: Hij heet nu .max ofzo... help me xD

EDIT: Nu begin ik pissig te worden, want nu zegt ie plaats een disx, wat een geouwehoer zeg... nog meer hulp? :S

Het is inderdaad gewoon legaal. .b bestand moet je gewoon weer vergeten, als je het uitpakt krijg je inderdaad een .max bestand. Deze moet op je USB-Stick. Verder kun je gewoon de Readme volgen.

Dat van No Disc is inderdaad een vervelend gevalletje.. Gewoon even uitzetten en opnieuw opstarten, dan zou ie het moeten doen. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

vervelend? Na 5 keer doet ie het nog niet. Ligt het aan mijn playstation of is dit normaal bij Action replay? Het is namelijk nog nooit gebeurt bij een Game-disc.

naja vijf keer is overdreven... 1e keer deeed ie het nie, daarna wel en daarna weer 2 keer niet.. wa moek doen? Nieuwe bestellen of wat?

P.S. NOG een klein vraagje, werkt het wel met mijn PAL Platinum disc? Ik denk het eerlijk gezegt wel, maar ag..

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu doet de nieuwe disc het, maar nu geeft ie de USB stick helemaal niet aan O___o nu word ik toch een beetje ongeduldig.. eerst gaf hij hem aan en daarna weer niet, en hij geeft aan dat er niks opstaat, geen files, WTF!?

(het is een .max file)

Weet iemand dan misschien hoe ik aan een 100% .b file kom?

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...