Tim14 Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2004 ik ben bij de missie driver bij gta vice city maar ik ben steeds niet snel genoeg weet iemand hoe ik deze missie makkelijker kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2004 Je moet gewoon hem proberen hem te beuken bij scherpe bochten, en ook een beetje op de stoep rijden. Deze missie had ik zelf ook moeite mee, maar zo lukte het wel! En ook geluk hebben dat je hem inhaalt of dat de poltie hem beukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2004 Is dat die van the malibu?? dies vet makkelijk, je moet net als wat 8-ball zei gewoon beuken, vooral aan zijn 8erkant want dan draai je z'n auto om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2004 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2004 ik ben bij de missie driver bij gta vice city maar ik ben steeds niet snel genoeg weet iemand hoe ik deze missie makkelijker kan maken blijven proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2004 :lol: das een lange tekst Lunatic! Ik zou dat maar niet meer doen anders kan je een waarschuwing krijgen wegens shit plaatsen. delete het maar snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2004 Ik zou dat maar niet meer doen anders kan je een waarschuwing krijgen wegens shit plaatsen. delete het maar snel. Het draait niet om hoe lang je tekst is, maar wat de bedoeling is van je tekst.. Als duidelijk naar voren komt dat het gewoon dubbelop is of gewoon nonsens om hogerop te komen, dan word het "shit" genoemd! Gelukkig voor veel mensen zijn de moderators hier niet zo streng.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2004 Ik zou dat maar niet meer doen anders kan je een waarschuwing krijgen wegens shit plaatsen. delete het maar snel. Het draait niet om hoe lang je tekst is, maar wat de bedoeling is van je tekst.. Als duidelijk naar voren komt dat het gewoon dubbelop is of gewoon nonsens om hogerop te komen, dan word het "shit" genoemd! Gelukkig voor veel mensen zijn de moderators hier niet zo streng.. jah je hebt wel een beetje veel gelijk maar een smiley plaatsen kan je tog beter laten??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2004 Tjah, een smiley kan je beter weglaten ja.. Maar Lunatic heeft geloof ik al wat problemen met het forum en heeft ook al een paar mensen uitgescholden, volgens mij barst hij van de waarschuwingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2004 Tjah, een smiley kan je beter weglaten ja.. Maar Lunatic heeft geloof ik al wat problemen met het forum en heeft ook al een paar mensen uitgescholden, volgens mij barst hij van de waarschuwingen hahahahahahahahaha ey lunatic is dat waar :lol: :lol: :lol: cker op 90% ofnie? PS: niet zow negatief bedoeld als je denkt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 Je moet gewoon hem proberen hem te beuken bij scherpe bochten, en ook een beetje op de stoep rijden. Deze missie had ik zelf ook moeite mee, maar zo lukte het wel! En ook geluk hebben dat je hem inhaalt of dat de poltie hem beukt. ja maaar die hilary start veel sneller kan je niet met een andere auto beginne ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 Nee, je moet met die auto tegen hem racen, je moet gewoon geluk hebben om te winnen, ik won toen ik hem beukte of tegen hem aanbotsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 dei si toch zeker niet zo moeilijk ook zonder cheats is hij echt makkelijk je meot gewoon proberen nasst hem te ridjen en dan tegen een andere auto aanduwen of muur of weet ik veel wat of laat hem lekekr slippen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta v-c freak Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2004 je moet gewoon zo veel mogenlijk achter hem blijfen rijden tot hij een fout maakt of als je codes gebruikt gewoon voordat je start of als je net start getthereveryfastindeed en dan stap je daar snel in en dan kan j hem makkelijk bij haouden watnt die auto trekt vetsnel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2004 Nee...je moet daar in de bocht van de Pole Position tussen die bloempotten door gaan...als je dan vlak achter hem zit kan je tegen hem aan beuken.. en daar in die 90" hoek tussen het ziekenhuis en de mall moet je aan de achterkant van zijn auto beuken..dan glijdt hij over het gras...voor de rest moet je hem gewoon voor blijven..je bent sowieso sneller als hem B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.