Jump to content

missie driver


Tim14

Recommended Posts

Je moet gewoon hem proberen hem te beuken bij scherpe bochten, en ook een beetje op de stoep rijden. Deze missie had ik zelf ook moeite mee, maar zo lukte het wel! En ook geluk hebben dat je hem inhaalt of dat de poltie hem beukt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dat maar niet meer doen anders kan je een waarschuwing krijgen wegens shit plaatsen. delete het maar snel.

Het draait niet om hoe lang je tekst is, maar wat de bedoeling is van je tekst.. Als duidelijk naar voren komt dat het gewoon dubbelop is of gewoon nonsens om hogerop te komen, dan word het "shit" genoemd! Gelukkig voor veel mensen zijn de moderators hier niet zo streng..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dat maar niet meer doen anders kan je een waarschuwing krijgen wegens shit plaatsen. delete het maar snel.

Het draait niet om hoe lang je tekst is, maar wat de bedoeling is van je tekst.. Als duidelijk naar voren komt dat het gewoon dubbelop is of gewoon nonsens om hogerop te komen, dan word het "shit" genoemd! Gelukkig voor veel mensen zijn de moderators hier niet zo streng..

jah je hebt wel een beetje veel gelijk maar een smiley plaatsen kan je tog beter laten???

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah, een smiley kan je beter weglaten ja.. Maar Lunatic heeft geloof ik al wat problemen met het forum en heeft ook al een paar mensen uitgescholden, volgens mij barst hij van de waarschuwingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah, een smiley kan je beter weglaten ja.. Maar Lunatic heeft geloof ik al wat problemen met het forum en heeft ook al een paar mensen uitgescholden, volgens mij barst hij van de waarschuwingen  :puh:

hahahahahahahahaha ey lunatic is dat waar :lol: :lol: :lol:

cker op 90% ofnie?

PS: niet zow negatief bedoeld als je denkt hoor :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon hem proberen hem te beuken bij scherpe bochten, en ook een beetje op de stoep rijden. Deze missie had ik zelf ook moeite mee, maar zo lukte het wel! En ook geluk hebben dat je hem inhaalt of dat de poltie hem beukt. ;)

ja maaar die hilary start veel sneller kan je niet met een andere auto beginne ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

dei si toch zeker niet zo moeilijk ook zonder cheats is hij echt makkelijk je meot gewoon proberen nasst hem te ridjen en dan tegen een andere auto aanduwen of muur of weet ik veel wat of laat hem lekekr slippen

post-4-1081000041.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

je moet gewoon zo veel mogenlijk achter hem blijfen rijden tot hij een fout maakt

of als je codes gebruikt gewoon voordat je start of als je net start getthereveryfastindeed en dan stap je daar snel in en dan kan j hem makkelijk bij haouden watnt die auto trekt vetsnel op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee...je moet daar in de bocht van de Pole Position tussen die bloempotten

door gaan...als je dan vlak achter hem zit kan je tegen hem aan beuken..

en daar in die 90" hoek tussen het ziekenhuis en de mall moet je aan de achterkant van zijn auto beuken..dan glijdt hij over het gras...voor de rest

moet je hem gewoon voor blijven..je bent sowieso sneller als hem B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...