8-Ball Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2004 Nee...je moet daar in de bocht van de Pole Position tussen die bloempottendoor gaan...als je dan vlak achter hem zit kan je tegen hem aan beuken.. en daar in die 90" hoek tussen het ziekenhuis en de mall moet je aan de achterkant van zijn auto beuken..dan glijdt hij over het gras...voor de rest moet je hem gewoon voor blijven..je bent sowieso sneller als hem B) Ja, die bocht bedoelde ik! Ik wist alleen niet meer waar die was! Zo had ik hem juist gehaald! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 ja bedankt het is gelukt ik duwde hem tegen een boom aan en toen bleef hij maar doorgassen maar dat schoot niet echt opp voor die hilary omdat hij maar tegen die boom aan bleef rijden ik was toen allang weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Ik gebruik cheats in VC, toen ik hem deed dacht ik: Als ik nou eens vernietig alle wagens doe dan win ik heel makkelijk! Maar dat was niet zo! Ik verloor omdat hij dood was en het spel liep vast! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Ik gebruik cheats in VC, toen ik hem deed dacht ik: Als ik nou eens vernietig alle wagens doe dan win ik heel makkelijk! Maar dat was niet zo! Ik verloor omdat hij dood was en het spel liep vast! :blink: Ik pakte die Racewagen, die je met die code kunt krijgen! Dan versla je hem zo!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Ik heb hem al lang gedaan, je moet de sentinel gebruiken. ik vind het maar een rare race. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Na een hele tijd was het de missie mij ook gelukt door de tegenstander met volle snelheid tegen de voorkant van het benzine station pomp te duwen,daardoor kon ik makkelijk winne! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy V Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Schiet hem eens een lekke band kijk dan wat er gebeurt... Als je start gelijk uitstappen en je hebt 1 kans op ze band te schieten.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 dat ik dus ook zo'n 100 keer geprobeerd maar het was geen een keer gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy V Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 dat ik dus ook zo'n 100 keer geprobeerd maar het was geen een keer gelukt Ik had de eerste keer dat ik GTA speelde ze band lek geschoten... EEN *BOEM* HIJ WAS DOOD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 Als ik nu the driver speel dan win ik hem zo zonder cheats! Je hebt geen geluk nodig maar je moet kunnen rijden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 Je moet 2X de code booooooring intoetsen terwijl het filmpje speelt. Je springt snel uit je auto en dan kan je 3 banden lek schieten. Dan is het een makkie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Er zijn een paar trucs om deze race zonder cheats te winnen; Gelijk als je start dmv een drive by tegen de Sabre van Hilary schieten zorgt ervoor dat hij al iets langzamer gaat; Je kunt alvast een nieuwe auto klaarzetten, maar ik vind het omslachtig; Hilary's banden lekschieten; Zorg ervoor dat je een copbribe haalt tijdens de race om minder last van de politie te hebben; Probeer Hilary in een steegje te beuken. Met een beetje mazzel komt hij ergens klem te zitten. Ik beukte hem per ongeluk in die kurkentrekker van de garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 ik heb hem nu al een paar keer gehaalt zonder cheats te gebruiken maar ik zorgde er wel voor dat ik 3 sterren kreeg want dan gooit de politie spijkermatten op de weg en hilary rijd daar best wel vaak over heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 ik heb hem nu al een paar keer gehaalt zonder cheats te gebruiken maar ik zorgde er wel voor dat ik 3 sterren kreeg want dan gooit de politie spijkermatten op de weg en hilary rijd daar best wel vaak over heen Hee! Dat is best wel slim! *schrijft tip op* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.