Jump to content

Radio in oktober 2007


mrsdjhahn

Recommended Posts

Is het mogelijk dat we liedjes te horen krijgen die nu bekend zijn op de radio?

onnutig topic? delete it :Y

den ik niet nee maar dat kan niemand weten denk ik :puh:

Het is blijkbaar wel bevestigd dat er bekende nummers in zitten (heb ik ergens gelezen) ... maar dat ze ongelooflijk bekende nummers erin gaan zetten zal denkik wel meevallen! Dat haalt de sfeer van de GTA radio er namelijk uit. Het lijkt mij dat ze het een beetje houden op een radio vergelijkbaar met die van Vice City, waar je veel bekende nummers had maar ook vrij veel onbekende (althans vanuit Nederland gezien.) Verwacht dus niet dat ze Lovestoned van Justin Timberlake (ik zeg maar wat) erin gaan zetten!

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk dat we liedjes te horen krijgen die nu bekend zijn op de radio?

onnutig topic? delete it :Y

den ik niet nee maar dat kan niemand weten denk ik :puh:

Het is blijkbaar wel bevestigd dat er bekende nummers in zitten (heb ik ergens gelezen) ... maar dat ze ongelooflijk bekende nummers erin gaan zetten zal denkik wel meevallen! Dat haalt de sfeer van de GTA radio er namelijk uit. Het lijkt mij dat ze het een beetje houden op een radio vergelijkbaar met die van Vice City, waar je veel bekende nummers had maar ook vrij veel onbekende (althans vanuit Nederland gezien.) Verwacht dus niet dat ze Lovestoned van Justin Timberlake (ik zeg maar wat) erin gaan zetten!

rockstar heeft gezegd bij deze soundtrack niet meer grote namen zal zoeken, maar voor muziek die bij de sfeer van gta 4 past. dus je zult veel onbekende bandjes enzo op de radio horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk dat we liedjes te horen krijgen die nu bekend zijn op de radio?

onnutig topic? delete it :Y

het antwoord is nee alleen vrijwel onbekende liedjes met kwaliteit. zodat gta zijn eigen zweer behoud.

dit had je al kunnen weten als je bijvoorbeeld kijkt in heel duidelijk aangeven het radio topic het staat nog wel op de eerste pagina

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ze liedjes van bekende personen erin zette.

zolang er een rapzender is vind ik het goed

rap is top in GTA en het is altijd eits wat ik nooit gehoord heb en daarom vind ik het nu ook goed dat ze onbekende in GTA IV stoppe !! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit ik me bij aan. Er is al een radio-topic waarin je alles over de radio kwijt kan. Je hoeft niet voor elk specifiek aspect van de radio een nieuw topic aan te maken. Tevens is er ook al een topic dat alle reeds bekende geluiden/radiofragmenten bijhoudt, dus die 2 samen maken dit topic nogal overbodig.

Trouwens, als mensen over muziekstijlen willen gaan praten kan dat in het "Beeld en Geluid"-forum. In dit topic ga je daarmee off-topic.

(Klinkt wel erg als moderator-gedrag zeg, excuses, ik geef gewoon mn mening :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...