PatrickW Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 De dollar en en T-shirt vande bonus objecten van Ronde 1 zijn op het kaartje verkeerd aangegeven Bij de eerste ronde kan ik me maar drie objecten herinneren, maar misschien hebben jullie dat in de nieuwste versie aangepast De T-shirt, Dollar en keycard bevinden zich in interiours.. en staan du nu nog even verkeerd op de kaart aangegeven, zie ook note onder de kaart. Wat betreft die 3 objecten. Ja, daar hoefde je maar 3 van de 5 verstopte objecten te vinden.
sanandreasbro Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom
MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom Deze zoektocht is al lang afgelopen MegaPilot.
ikt Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom Ze staan geparkeerd. Kijk goed op alle plekjes
Recommended Posts