PatrickW Posted October 23, 2007 Report Posted October 23, 2007 De dollar en en T-shirt vande bonus objecten van Ronde 1 zijn op het kaartje verkeerd aangegeven Bij de eerste ronde kan ik me maar drie objecten herinneren, maar misschien hebben jullie dat in de nieuwste versie aangepast De T-shirt, Dollar en keycard bevinden zich in interiours.. en staan du nu nog even verkeerd op de kaart aangegeven, zie ook note onder de kaart. Wat betreft die 3 objecten. Ja, daar hoefde je maar 3 van de 5 verstopte objecten te vinden.
sanandreasbro Posted August 26, 2008 Report Posted August 26, 2008 hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom
MegaPilot Posted August 26, 2008 Report Posted August 26, 2008 hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom Deze zoektocht is al lang afgelopen MegaPilot.
ikt Posted August 26, 2008 Report Posted August 26, 2008 hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom Ze staan geparkeerd. Kijk goed op alle plekjes
Recommended Posts