Jump to content

Zoek goeie shooter!


Ninoke

Recommended Posts

Yu,

Ik heb altijd al gehouden van shooters maar ik wil graag eens iets nieuws uitproberen :Y

Cs:s,bf2,SWAT4 eigelijk heb ik zowat de bekenste shooters maar nu zoek ik dus een nieuwe shooter maakt niet uit hoe oud het spel is ;)

S.T.A.L.K.ER lijkt me wel wat maar ik wil eigelijk wel eens weten wat jullie een goeie shooter vinden :Y

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je BLACK (PS2) aan,het spel is egt goed,en mooie graphics.

Anders raad ik je BioShock (PC) aan,het is een FPS die zich onderwater afspeelt.

Voor de PC raad ik je Halo aan,ik heb het spel zelf en het is een fantastiche shooter,de multiplayer is donderend,en ook de campaigne.Er zitten zelfs tanks ezv in die jij kan besturen!

Link to comment
Delen op andere websites

Yu,

Ik heb altijd al gehouden van shooters maar ik wil graag eens iets nieuws uitproberen :Y

Cs:s,bf2,SWAT4 eigelijk heb ik zowat de bekenste shooters maar nu zoek ik dus een nieuwe shooter maakt niet uit hoe oud het spel is ;)

S.T.A.L.K.ER lijkt me wel wat maar ik wil eigelijk wel eens weten wat jullie een goeie shooter vinden :Y

Greetz :cya:

Call Of Duty,Batllefield,Medal Of Honor,

Als je voor Cod kiest,dan zou je beter sparen voor Call of Duty 4.

Kies je voor Medal of Honor? Kun je beter sparen voor Medal of Honor: Airborne

Maar als je voor Batllefield kiest,moet je weten welke oorlog je leuk vind. Vietnam,1945 of hou je van toekomstige oorlog,kies dan voor 2491.

Overigens kun je beter zulke vragen stellen in het 'ik zoek een game' topic,die je vind in het algemeen games forum. :)

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Yu,

Ik heb altijd al gehouden van shooters maar ik wil graag eens iets nieuws uitproberen :Y

Cs:s,bf2,SWAT4 eigelijk heb ik zowat de bekenste shooters maar nu zoek ik dus een nieuwe shooter maakt niet uit hoe oud het spel is ;)

S.T.A.L.K.ER lijkt me wel wat maar ik wil eigelijk wel eens weten wat jullie een goeie shooter vinden :Y

Greetz :cya:

Een goede shooter, die origineler is dan al die oorlogsgames is Call of Juarez. Hij bevalt me zeer goed, vooral de multiplayer is een onderdeel waar je maandenlang plezier mee beleeft. Hij komt je misschien niet bekent voor, maar zoek eens op google voor info. Het is trouwens een western-shooter.

Link to comment
Delen op andere websites

S.T.A.L.K.ER lijkt me wel wat maar ik wil eigelijk wel eens weten wat jullie een goeie shooter vinden :Y

Greetz :cya:

S.T.A.L.K.E.R. is een vette game, ik heb hem gespeeld. Ik zal in het kort even vertellen wat ik er van vond, misschien heb je er wat aan.

Grootste pluspunt aan het spel is de sfeer, deze is erg goed uitgewerkt. Je krijgt echt het gevoel dat je in een verlaten gebied loopt. Overal zie je wrakken, kapotte huizen en ga zo maar door. De gameplay voelt tevens lekker aan, en het geheel loopt allemaal lekker. Het is natuurlijk niet superieur of iets dergelijks, maar hij voldoet gewoon ruim aan de eisen van een goede shooter. Een groot minpunt echter is het systeem waarmee je kunt schieten. Gek genoeg kun je niet van een bepaalde afstand schieten, terwijl de tegenstander dit wél kan. Als je dit leest zul je er misschien niet echt een probleem van maken, maar zodra je het speelt en het vaak voorkomt, ga je er toch een beetje aan irriteren. Zeker in een cruciaal gevecht kan het erg frustrerend zijn. Daarnaast vond ik het jammer dat er 'monsters' in het spel zitten. Overigens niet in de ergste zin van het woord, maar het zijn zeg maar gemuteerde mensen. Al met al een toch wel goede game, die je, mocht hij op je verlanglijstje staan, eens gespeeld moet hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je BLACK (PS2) aan,het spel is egt goed,en mooie graphics.

Anders raad ik je BioShock (PC) aan,het is een FPS die zich onderwater afspeelt.

Voor de PC raad ik je Halo aan,ik heb het spel zelf en het is een fantastiche shooter,de multiplayer is donderend,en ook de campaigne.Er zitten zelfs tanks ezv in die jij kan besturen!

Black vond ik eerlijk gezegd meer een typische '13 in een dozijn' shooter... Er werd overal geclaimd dat alles kapot kon etc., maar na een paar uur gespeeld te hebben viel dat toch vies tegen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je BLACK (PS2) aan,het spel is egt goed,en mooie graphics.

Anders raad ik je BioShock (PC) aan,het is een FPS die zich onderwater afspeelt.

Voor de PC raad ik je Halo aan,ik heb het spel zelf en het is een fantastiche shooter,de multiplayer is donderend,en ook de campaigne.Er zitten zelfs tanks ezv in die jij kan besturen!

Black vond ik eerlijk gezegd meer een typische '13 in een dozijn' shooter... Er werd overal geclaimd dat alles kapot kon etc., maar na een paar uur gespeeld te hebben viel dat toch vies tegen :{

Nouja, misschien valt hij bij jouw niet zo in de smaak, maar ik wil je er op wijzen dat Black vorig jaar door verschillende gamebladen is verkozen tot 'Best Shooter', en zelfs 'Best game overall' voor de PS2. Het ziet er ook zeer fraai uit voor een PS2 game. Hier staan overigens verschillende video reviews van de game ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je BLACK (PS2) aan,het spel is egt goed,en mooie graphics.

Anders raad ik je BioShock (PC) aan,het is een FPS die zich onderwater afspeelt.

Voor de PC raad ik je Halo aan,ik heb het spel zelf en het is een fantastiche shooter,de multiplayer is donderend,en ook de campaigne.Er zitten zelfs tanks ezv in die jij kan besturen!

Heb ik allebei al :7

Link to comment
Delen op andere websites

Yu,

Ik heb altijd al gehouden van shooters maar ik wil graag eens iets nieuws uitproberen :Y

Cs:s,bf2,SWAT4 eigelijk heb ik zowat de bekenste shooters maar nu zoek ik dus een nieuwe shooter maakt niet uit hoe oud het spel is ;)

S.T.A.L.K.ER lijkt me wel wat maar ik wil eigelijk wel eens weten wat jullie een goeie shooter vinden :Y

Greetz :cya:

Een goede shooter, die origineler is dan al die oorlogsgames is Call of Juarez. Hij bevalt me zeer goed, vooral de multiplayer is een onderdeel waar je maandenlang plezier mee beleeft. Hij komt je misschien niet bekent voor, maar zoek eens op google voor info. Het is trouwens een western-shooter.

heb ik ook :7

EDIT:dubbelpost :duh: en ik heb alle games die julie verteld hebben al :7

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...