[Xplode] Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik heb dus net World of Warcraft gehaald, maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een Human Rogue of een Human Warlock. Zijn dit goede keuzes, zo ja, waarom dan? Reageren
T@rget Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Ach. Alliance is een mietjes side! Alles is lief en harmonieues (ofzo ) Als ik jou was had ik een Orc Warlock of Undead Rogue genomen. Als je op een PvP server gaat had ik zeker rogue gekozen EDIT: Ik heb zelf een lvl 70 Warlock gehad op Blizzard servers ofc, maar dat wordt op lvl 70 beetje saai. Want het blinkt nergens echt in uit... Niet in PvP en niet in PvE Bewerkt: 1 september 2007 door T@rget Reageren
[Xplode] Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik heb nog niks gekozen, dus ik kan nog altijd naar de Horde overstappen. Maar ik denk dat ik toch ga voor de Human Rogue. Reageren
Youp Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Deze vraag is al eens gesteld in dit topic "WoW vraagje". Ik denk dat je daar wel je antwoord kan vinden, lukt het niet, vraag het dan maar gewoon weer . Reageren
[Xplode] Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ow, wist ik niet. Maar ik heb al gekozen, en het is een Human Rogue geworden. Ik ben nu al lvl 6 en hij bevalt me erg goed dus ik denk dat ik goed heb gekozen Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Welke WOW heb je gekocht? Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Allience. Mijn vrienden raadden mij aan een undead warlock te nemen, en dat gaat best goed nu. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Welke WOW heb je gekocht? Er is er maar 1. en een Expansion. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Kan iemand me uitleggen wat dat PVP of PVE is? Reageren
Youp Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Ach. Alliance is een mietjes side! Alles is lief en harmonieues (ofzo ) Als ik jou was had ik een Orc Warlock of Undead Rogue genomen. Als je op een PvP server gaat had ik zeker rogue gekozen EDIT: Ik heb zelf een lvl 70 Warlock gehad op Blizzard servers ofc, maar dat wordt op lvl 70 beetje saai. Want het blinkt nergens echt in uit... Niet in PvP en niet in PvE Waarom praten jullie over mij? Ik weet niet of dit een grap is maar iig Blizzard is de maker van World of Warcraft. Kan iemand me uitleggen wat dat PVP of PVE is? PVP = Player vs. Player & PVE = Player vs. Environement (Thanks to XarX) Player vs Player is dus tegen een andere player spelen, terwijl enemy tegen een NPC (geen player) speelt. Ik weet niet zeker of je hiermee de Reals bedoelt, doe je dat wel, leg ik die wel uit . Bewerkt: 14 september 2007 door Youp Reageren
XarX Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 PVP = Player vs. Player & PVE = Player vs. Enemy. Player vs Player is dus tegen een andere player spelen, terwijl enemy tegen een NPC (geen player) speelt. Ik weet niet zeker of je hiermee de Reals bedoelt, doe je dat wel, leg ik die wel uit . Het is Player vs Enviroment en niet Enemy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.