Jump to content

World of Warcraft Character

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dus net World of Warcraft gehaald, maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een Human Rogue of een Human Warlock. Zijn dit goede keuzes, zo ja, waarom dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ach. Alliance is een mietjes side! Alles is lief en harmonieues (ofzo :puh:) Als ik jou was had ik een Orc Warlock of Undead Rogue genomen. Als je op een PvP server gaat had ik zeker rogue gekozen ^_^

EDIT: Ik heb zelf een lvl 70 Warlock gehad op Blizzard servers ofc, maar dat wordt op lvl 70 beetje saai. Want het blinkt nergens echt in uit... Niet in PvP en niet in PvE

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Ik heb nog niks gekozen, dus ik kan nog altijd naar de Horde overstappen. Maar ik denk dat ik toch ga voor de Human Rogue.

Geplaatst:

Ow, wist ik niet. Maar ik heb al gekozen, en het is een Human Rogue geworden. Ik ben nu al lvl 6 en hij bevalt me erg goed dus ik denk dat ik goed heb gekozen ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ach. Alliance is een mietjes side! Alles is lief en harmonieues (ofzo :puh: ) Als ik jou was had ik een Orc Warlock of Undead Rogue genomen. Als je op een PvP server gaat had ik zeker rogue gekozen ^_^

EDIT: Ik heb zelf een lvl 70 Warlock gehad op Blizzard servers ofc, maar dat wordt op lvl 70 beetje saai. Want het blinkt nergens echt in uit... Niet in PvP en niet in PvE

Waarom praten jullie over mij?

Ik weet niet of dit een grap is maar iig Blizzard is de maker van World of Warcraft.

Kan iemand me uitleggen wat dat PVP of PVE is?

PVP = Player vs. Player & PVE = Player vs. Environement (Thanks to XarX)

Player vs Player is dus tegen een andere player spelen, terwijl enemy tegen een NPC (geen player) speelt. Ik weet niet zeker of je hiermee de Reals bedoelt, doe je dat wel, leg ik die wel uit :).

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

PVP = Player vs. Player & PVE = Player vs. Enemy.

Player vs Player is dus tegen een andere player spelen, terwijl enemy tegen een NPC (geen player) speelt. Ik weet niet zeker of je hiermee de Reals bedoelt, doe je dat wel, leg ik die wel uit :).

Het is Player vs Enviroment en niet Enemy ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...