Jesperkaj Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Type: Banner Stijl: Mooi Grootte: 650x150 Afbeelding: http://blobs.shoppay.be/products/280-20064...0Belvedere1.jpg Tekst: Royal Relax Hotel Forum Rand: Geel Kleuren: Nvt Render (optioneel): / Extra (optioneel): Zo snel mogelijk Reageren
Youp Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Ik zal het wel eventjes proberen. Het is wel zo dat het plaatje nu al onduidelijk is, en groter waarschijnlijk nog meer. Maar ik kijk wat ik kan doen Ik heb wat geprobeerd, en ik heb verschillende versies gemaakt. De text was moeilijk, maar ik heb het maar op een simpel lettertype gehouden, en zoals jij wou geel . V1: Ik heb hierbij 2 tuts gebruikt, Klik & Klik. V2: Hierbij heb ik 1 tut van de bovenstaande gebruikt. V3: Hierbij heb ik 1 tut van de bovenstaande gebruikt. V4: Die 2 tuts + een goud laagje, ik vond het er wel gewoon grappig uitzien dus ik post 'm maar erbij . V5: Hetzelfde als V4. Als je de tekst niet leuk vind, en iemand anders wilt laten proberen is dat geen probleem . Ik ben er niet zo heel goed in, maar ik heb mijn best gedaan. Wil of verwacht je nog iets van mij, kan je het ook altijd zeggen. Edit2: Bij 3 heb ik 'Hotel' staan ipv 'Forum'.. Ik zal kijken wat ik kan doen, maar volgens mij heb ik geen .pdf bestand :$ Bewerkt: 1 september 2007 door Youp Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Bedankt alvast Youp EDIT: Erg bedankt Youp Bewerkt: 1 september 2007 door Blizzard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.