Jump to content

waar is de missie?


superjetze

Recommended Posts

in gta 3 ''moet'' er een missie zijn waar hoofdrolspeler'' tegen de maffie vecht in het huis van salvatore...

ik heb het op de trailer gezien (en volgens mij ook in een game play filmpje) maar zelf niet gevonden in gta 3.

mijn vraag is dus:

1. hoe heet die missie

2. hoe kan ik hem vinden

3. bestaat hij uberhoud wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA III vele keren uitgespeeld, maar ik kan mij niet heugen dat je ooit in het huis van Salvatore komt in die missies. Je bent alleen in het huis van Salvatore in de cutscenes. De enige missie waarin je tegen de maffia kunt vechten is de missie Sayonara Salvatore. Er zijn volgens mij geen missies in GTA III waarin je in het interieur van het spel moet vechten tegen de maffia. Ik denk dat die missie van die trailer van jou niet bestaat, maar om alles uit te sluiten kun je dan ons een link geven naar dat filmpje om een paar dingen uit te kunnen sluiten?

Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoel je? een filmpje waar ik zie dat hij tegen de gang van Salvatore vecht?

(bij het einde)

Dit is inderdaad wat ik bedoelde, helaas kan ik niet veel uit het filmpje zelf halen. Er vallen volgens mij wel een heleboel missies af. De missies voor Salvatore called a meeting en de missies na Sayonara Salvatore vallen sowieso af, dit omdat Salvatore's huis niet in die missies aanwezig is in de cutscenes of als interieur in de missie. De laatste 2 missies van Toni Cipriani vallen trouwens ook af aangezien het huis van Salvatore niet het decor is voor die missies.

Edit: Ik heb de cutscenes doorgekeken van alle missies waarin Salvatore's huis in voorkomt, maar ik kon de missie niet vinden waarin Claude vecht met de gang van Salvatore. Ik denk niet dat deze missie bestaat, want de enige missie waarin je vecht tegen de mafia is Sayanora Salvatore. In de meeste cutscenes spreekt Salvatore onder 4 ogen met Claude.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

dus? ik heb die gameplay filmpje maar gedroomt en die missie is gewoon uit de echte game geschapt? :duh:

Zelf vind ik dit ook erg vreemd, ik heb alle cutscenes bekeken die betrekking hadden op het huis van Salvatore. Ik kan ook zelf niet bedenken van welke missie dit afkomstig zou moeten zijn. Het waren de filmpjes van DutchBudokaiFan die ik bekeken had. Je kunt zelf ook een kijkje nemen, misschien zie je meer dan mij. Ik durf ook niks te zeggen over dat deze missie is geschrapt.

Link to comment
Delen op andere websites

In die trailer zijn het niet eens Mafia gang members die in de club van Salvatore staan , het zijn Yakuza gang members. Waarschijnlijk is dit gewoon bedoelt als een mooie cliffhanger , zoals dat mooi heet.

Greetz :sigaar:

hmm ik vind de reactie van Colonel Cortez toch hope voller

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben (al zeg ik het zelf ^_^ ) een hardcore GTAIII speler. Ik heb het spel al weer zo'n 5 keer uitgespeeld. En ik ben die missie nog nooit tegen gekomen , dus waar zou ie dan moeten zijn?

Greetz :sigaar:

mischien heb je het over het hoofd gezien?

heb je het wel 100% uitgespeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

naar mijn weeten is er geen een missie waar je tegen leone's vegt in Salvatore's huis.

Misschien dat de missie sayonara salvatore in de beta versie anders was.

maar in de huidige GTA III zit niet zo een missie als die jij besgryft

Link to comment
Delen op andere websites

hoe komen ze aan die screen schots?
Bron: http://www.gouranga.com/nf-info-gta3.htm

De mysterieuze scene op het eind van de hierboven genoemde trailer is, zoals Galiorix al opmerkte, speciaal gemaakt voor de trailer zelf. Geen verwijderde missie, geen mysterieuze ontdekking, maar slechts een korte scene dat speciaal voor de trailer in elkaar gezet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...