Jump to content

[MOD] GTAF Modeling Contest '07 Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

header.png

Welkom in het stemtopic van het grote GTAF Modeling Contest '07. Ruim twee weken hadden onze modelers de tijd om hun scene zo mooi mogelijk te maken en te renderen. Er kunnen vanaf nu geen inzendingen meer gedaan worden, de tijd is om. Geen geblaat meer, tijd om naar de renders te gaan!

De scene waarmee ze moesten beginnen: http://www.dabeast.net/Modelingcontest07/render.jpg

Big-Bear

Big-Bear.png

Andijvie

Andijvie.jpg

Gizmo

Gizmo.jpg

White Gold

White%20Gold.png

NickOnly

NickOnly.jpg

ThunderCover

ThunderCover.png

Mickey

mickey.jpg

Dhr. Gybrus

Gybrus.jpg

Stefaneke

stefaneke.jpg

Jorge_F

Jorge.jpg

Dat waren alle inzendingen, bedankt voor jullie deelname! Stemmen is simpel. Elke stemmer geeft zijn top 3 aan renders. Elke keer dat een render op de 3e plek komt, krijgt deze 1 punt. Op de tweede plek krijgt deze 2 punten en op de 1e plek de volle 3 punten. Aan het eind worden alle punten opgeteld en is de winnaar bekend. Gelieve te stemmen met het volgende lijstje:

De code daarvan is:

[b][list=1]
[*]
[*]
[*]
[/list][/b]

Als je wilt, mag je natuurlijk een hele rate geven, maar in ieder geval moet je de top 3 duidelijk in je bericht hebben staan. Lees je dit? Wees dan ook zo vriendelijk om even te stemmen. Het is een kleine moeite. Stemmen kan tot Woensdag avond.

Voor deelnemers is het verboden zichzelf te noemen in hun top 3.

Natuurlijk valt er ook wat te winnen! Wij hebben voor jullie twee prijzen. De eerste prijs wordt verzorgt door onze global moderator en Uber Photoshopper .Levi.!! Hij maakt van de winnende render een vette winnaars signature. Daarnaast hebben wij ook nog een andere prijs. Je render met naam komt in de eerst volgende editie van Oceans Weekly News te staan, met als je dat wilt een interview erbij!

Breng dus nu je stem uit!!

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rullez

1

• ~> GizmO <~

1

• Wazuup

1

• Nickonly

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
  1. Nickonly
  2. Jorge_F
  3. White gold

>>> Door Wazuup: PizzaTonno zit er niet bij hoor. :bier:<<<

Door Gizmo: Nou en! :duh:

[EDIT BY GIZMO]

Ik heb zeer netjes gevraagd het toegestaan is wat ik gedaan heb en dat mocht. :*D

Anders zou ik het niet gedaan hebben.

Sorry mensen die ik boos heb gemaakt. :-(

>>> Door DaBeast: En die toestemming heb ik inderdaad gegeven. Als het niet toegestaan was, werd zijn deelname niet gepost hoor ;) .<<<

Big-Bear

Goed concept, en erg leuk uitgewerkt. Het geeft me echt een beetje een underground gang gevoel, de lighting speeld hierbij ook een grote rol. Erg netjes. ;)

Andijvie

Erg strakke sniper, mooie details. Alleen jammer dat de scene wat leeg is.

Model van de sniper is niks op aan te merken. ;)

Gizmo

Jij ben n00b in het kwadraad :7

White Gold

Erg orgineel, komt erg komisch over. :D

NickOnly

Imo de beste van deze contest. Het komt erg realistisch over en de details zijn geweldig. Lighting is erg goed gelukt en ik zou het zelf niet verzonnen kunnen hebben.

ThunderCover

Het concept is leuk, alleen jammer dat het een beetje aan de lege kant is. ;)

Mickey

Strakke scene, mooi light effect met dat raam. :tu:

Dhr. Gybrus

Dit had een super scene kunnen worden als hij volledig getextured was. Dan had je zeker in mijn top 3 gestaan. Maar jammer genoeg is dit niet het geval. Keep it up!

Stefaneke

Strakke model. Materials passen er erg goed bij. Jammer dat ook hier weer de scene wat aan de lege kant is.

Jorge_F

Jorge, je heb weer een prachtige scene gemaakt. Precies zoals ik gewend ben van jou.

Erg netjes gedaan met die graffiti en de lighting is erg goed! :tu:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst: (bewerkt)
  1. Big-Bear
  2. Stefaneke
    En ja, ik vind'm gewoon leuk:
  3. White Gold

@Hierboven:

Ik zie helemaal geen inzending van Pizza :?

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Allemaal erg leuke inzendingen, alleen van sommigen vind ik het jammer dat zich niet aan het oorspronkelijke plan hebben gehouden. Zoals Gizmo, het was neit echt de bedoeling om een scene te maken dan ergens op een tafel de oorspronkelijke scene te pleuren. Maar goed, hier mijn top 3!

1. Nickonly
  2. Big-Bear
  3. Gizmo
Geplaatst:
  1. Gizmo
  2. Big Bear
  3. NickOnly

Overigens gebaseerd op "vind ik het mooi" en niet op "hoe moeilijk was het"....

Geplaatst:

Mogen deelnemers eigenlijk stemmen?

Zo ja, dan is hier mijn lijstje (ik wilde wel op mezelf stemmen, maarja, ik neem aan dat niet mag :puh:):

1. NickOnly
  2. Dhr. Gybrus
  3. Jorge_F
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...