Jump to content

[MOD] GTAF Modeling Contest '07 Stemtopic


Wazuup

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    1

  • ~> GizmO <~

    1

  • Wazuup

    1

  • Nickonly

    1

Top Posters In This Topic

1) nickonly, gewoon omdat het zo mooie sfeer heeft

2) Jorge F, lekker rommelige kamer gemaakt :D maar wel mooi gemaakt

3) Mickey, lekker griezelige sfeer vind ik beetje Dracula achtige sfeer xD

Gizmo en Dhr Gybrus met zijn "Grats", jullie hebben mooie creaties gemaakt maar helaas hebben jullie niet geluisterd: gebruik die scene dat jullie gekregen hebben, jullie hebben volgens me die scene niet gebruikt dus tel ik jullie niet mee in de puntenklasse anders zou ik aan jullie gegeven hebben, next time better!

hier even mijn mening lijst:

- Big Bear: mooie creatie werkje maar is te donkere scene vind ik misschien meer lichtinval(len) bijmaken volgende keer (vooral de achtergrond zie ik niet echt goed wat het is ik zie een houten kistje meer niet?) :)

- Andijvie, duidelijk een mooie wapen creatieveling maar niks anders dan een wapen zou jammer zijn, misschien een wapenwinkeltje interieur maken? :)

- Gizmo zie de tekst boven de mening lijst :)

- White Gold, leuk bedacht maar is wel simpel gemaakt misschien volgende keer 3D zulke dinges maken? :) nu lijkt het 2D :)

- Nickonly, de jouwe was het meest overtuigend mooiste creatie met mooie lichtinvallen en heel erg mooie sfeer hangt er ook hieraan dus gouden prijs gaat naar jou van me!

- Thundercover, hmm roze ketels wou jij ermee opvallen zeker? :) maar jammer van de fontein en water texture

- Mickey, jah ik vond er al top 2 maar ik moest 3de kiezen dus ging het uiteindelijk naar jou, jah is wel wat dinkere scene maar er hangt anders wel horrorachtige sfeer, i like it :)dus bronzen prijs gaat naar jou van me!

- Dhr Gybrus, precies veel tijd in dit creatie gestoken maar helaas heb jij net als Gizmo de oorspronkelijke scene niet gebruikt dus geen prijs van me :)

- Stefaneke, leuke en originele creatie maar ik zie geen reden om jou de prijs te geven eigenlijk, is wel mooi gemaakt maar een creatie met de originele scene lijkt me te weinig :7

- Jorge F, prachtig die graffiti op de muur, prachtig rommelige dingen gemaakt maar waar is de lichtinval? nu lijkt het te renderachtige screenshot, misschien een lichtinval van lage hangende zon (zonsondergang ofzo) maar toch geef ik jou de zilverenen prijs aan jou!

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1. NickOnly
  • 2. Jorge_F
  • 3. Big-Bear

Big-Bear: Mij lijkt dit zo'n tafel zoals je wel eens in dedective-films ziet. Het is mooi uitgewerkt maar iets te donker.

Jorge_F: Zeer mooi uitgewerkt, die graffiti op de muur en palleten en vaten die in het rond slingeren. De lichtinval vind ik voor dit beeld perfect, aangezien ik in mijn verbeelding een steegje zie met dit als einde.

NickOnly: Ja, wat kan ik hier op zeggen, prachtig gewoon. Je hebt precies een foto van een plaatsje uit 1850 ofzo genomen. Het rood vind ik iets te hard afsteken tegen de andere kleuren, maar voor de rest prachtig gewoon.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...