Jump to content

[MOD] GTAF Modeling Contest '07 Stemtopic


Wazuup

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    1

  • ~> GizmO <~

    1

  • Wazuup

    1

  • Nickonly

    1

Top Posters In This Topic

1: Nickonly

Uber geile scene vindt ik de lichtning past heel goed bij het thema dat je hebt gekozen.

En daarbij zijn de moddels ook heel netjes.

2: Gizmo

Het idee vindt ik echt geweldig =D

Maar ik ben het er niet mee eens dat iemand heeft gezegt dat je van het begin idee afwijkt.

Het is toegestaan om polys toe te voegen je mag de camera veranderen alles mag dus dit ook zolang je het originele concept aanhoud van dat je dat stukje dat je krijgt te behouden in de render.

3: JorgeF

Een heel leuk idee en de uit werking vindt ik ook wel geslaagd alleen zonde dat het gewoon standaart gerendered is terwijl jij toch zulke geile renders met Brazil kunt maken :o

Helaas kan ik maar 3 mensen kiezen,

Bij mij is de keuze ook best moeilijk geweest, maar voor mij is het over duidelijk dat nickonly een hele leuke scene heeft gemaakt.

Helaas door te weinig inspiratie zal ik deze contest grandioos verliezen :O

Maar wel met het idee dat de tegenstanders erg sterk zijn en ik misschien iets meer moeite had moeten leveren.

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

1. NickOnly

Zeer mooi bedacht en gemaakt. Mooi lichtval, maar misschien een iets overbelicht. Ook de sfeer die het afstraalt is geweldig.

2. JorgeF

Ziet er ook zeer mooi uit. Mooi verlaten sfeer. Maar toch ontbreekt er een bepaald soort spanning in je ontwerp, het is te opgeruimd.

3. Stefaneke

Vindt het mooi dat je een hele andere weg inslaat. Je geeft een Scfi. gevoel aan een oude omgeving, maar buiten dit komt het gehele overkomen te simpel uit. Het had voller moeten overkomen, maar niet drukker.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten zeker mooie renders bij, er is veel moiete voor gedaan zie ik. Omdat ik zelf een moddeler ben heb ik vooral gekeken naar de kwaliteit van de models.

Mijn top 3:

1. Gizmo, erg orgineel bedacht om de oorspronkelijke scene als een soort schaalmodel te gebruiken. Ik zie veel objecten die stuk voor stuk high-poly zijn en erg lijken op de realiteit. Mooie materials, reflecties en lichtval!

2. Big Bear, prachtige scene, het komt bij echt over als een mafia schuilplaats, met name door al dat geld en die kisten. De models zijn goed uitgewerkt en alles wat op de tafel is, is perfect getextuurd. De lichtval is ook erg mooi het is net als of er een klein lampje boven het bureau brand, teminste zo komt het over.

3. Nickonly, ik kon me niet herinneren dat jij zulke mooie models kon maken. Ik loop waarschijnlijk een beetje achter...iig prachtige lichtval, het komt erg realistisch over. Objecten zijn mooi uitgewerkt en goed getextuurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...