Jump to content

Gran Turismo 5


GTA rullezzz

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA rullezzz

    19

  • NilsHolgersson

    16

  • thug

    12

  • M4X

    11

Ik verwacht er van; schademodel (voor het eerst in GT), cockpitmode (voor het eerst in GT), online multiplayer (voor het eerst in GT). En natuurlijk weer lekker veel glimmende wagens. De AI schijnt ook verbeterd te zijn al was dat vast niet zo moeilijk.. ik ga deze meteen halen. Hail to the King!

Link to comment
Delen op andere websites

het is al een tijdje geleden dat ik op de ps3 store heb gezeten.

is gran turismo al beschikbaar?

Nee, dat was enkel de HD versie. En de HD versie staat los van Gran Turismo 5. Binnenkort zal de demo van Gran Turismo 5 verschijnen, onder de naam 'Gran Turismo 5 Prologue', zoals ik hierboven al zei. Deze zal echter wel geld kosten omdat het zo uitgebreid is. Verder is er nog niet al teveel over GT5 bekend, en hij is nog lang niet beschikbaar. Maar voor informatie kan je altijd op bijvoorbeeld IGN kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht er wel veel van. Gran Turismo 4 vond ik niet zo goed.

Gran Turismo 3 heb ik wel heel veel gespeelt. :cya:

inderdaad 3 heb ik ook veel gedaan , maar 4 vond ik niet zoveel aan , hopen dat 5 dan wat word om een comeback te maken bij Groot-Duimpje _O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben altyd al GT fan geweest

deze wordt waarschijnlijk ook een klapper :D

maar komt ie ook op de PS-2???

Helaas voor jouw is dat volgensmij niet het geval, als het sowieso al mogelijk is i.v.m de technologie. Hoogstwaarschijnlijk wordt het een PS3 exclusive, want de publisher is Sony. Maar misschien heb je tegen die tijd allang een PS3 aangeschaft, want hij komt waarschijnlijk pas medio 2008 ;)

heb ik al :puh:

maar ik wou het ff weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat was enkel de HD versie. En de HD versie staat los van Gran Turismo 5. Binnenkort zal de demo van Gran Turismo 5 verschijnen, onder de naam 'Gran Turismo 5 Prologue', zoals ik hierboven al zei. Deze zal echter wel geld kosten omdat het zo uitgebreid is. Verder is er nog niet al teveel over GT5 bekend, en hij is nog lang niet beschikbaar. Maar voor informatie kan je altijd op bijvoorbeeld IGN kijken ;)

nu snap ik het niet het was toch gratis in de OPM staat het (nee ik heb het niet over gran turismo HD)

als het geld kost zal ik het niet kunnen spelen :N

Link to comment
Delen op andere websites

als het geld kost zal ik het niet kunnen spelen :N

Ik ga ook niet betalen voor een demo :/

Ze hebben er wel een handje van om spellen te verkopen die pas half af zijn. Remember GT4 Prologue.

Het zal zeker wel iets uitgebreider zijn dan een demo hoor, en daarmee dus uitgebreider dan GT HD. Je kan de trailer downloaden in de PS Store, en waarschijnlijk bevat hij ook verschillende banen, en zo kan je zien wat je allemaal van de echte GT 5 kan verwachten. Volgensmij zal hij ook in de winkel liggen, en als dat het geval is kan je het eigenlijk een beetje vergelijken met games als 'Warhawk', zeker niet slecht dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...