NilsHolgersson Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik ben door een hel gegaan om een Japanse account aan te maken, schijnt ie dus over drie dagen ook gewoon hier uit te komen. Maarja hij is beter dan de eerste demo. Probeer wel even andere wagens dan alleen de GTR uit, want daar zit geen mooie cockpit in. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 schijnt ie dus over drie dagen ook gewoon hier uit te komen Waar heb je dit vandaan?? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=12274 Maar als ik het nu lees vrees ik dat ik voor het lapje gehouden ben. De bron is oud en spreekt over zestien wagens en drie banen. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Maar ik denk dat het sowieso niet zo geweldig lang zal duren voor hij in de europese store zal staan, maar hij komt denk toch eerder en de amerikaans store maar maakr mij niet uit ik heb ook amerikaanse Reageren
M4X Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ach ja, gewoon geduld hebben, dat hoort erbij. Je kan wel veel moeite doen voor de Japans versie, maar ik wacht liever even op de Europese of Amerikaanse versie. Het zal vast wel een leuke demo zijn, maar of het zo spectaculair is dat betwijfel ik, want Grand Turismo 5 Prologue is eigenlijk een demo van Gran Turismo 5. Dus eigenlijk is het een soort demo van demo Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 , want Grand Turismo 5 Prologue is eigenlijk een demo van Gran Turismo 5. Dus eigenlijk is het een soort demo van demo tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo Reageren
thug Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 is hij al uit op de us store Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo. snap k egt niet Hd was de soort demo van de GT5 prologue en GT5prologue van GT5 Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Zou de gt5 proloog ook naar de EU playstationstore kome of de US of hoe zit da anders moek een japanse aanmake en daar zit ik ook niej op te w8te Reageren
M4X Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Zou de gt5 proloog ook naar de EU playstationstore kome of de US of hoe zit da anders moek een japanse aanmake en daar zit ik ook niej op te w8te Natuurlijk komt hij ook hier uit, anders loopt Sony immers erg veel geld mis. Helaas wel een hele tijd later dan in je Japan, waar hij inmiddels al uitgebracht is op de PS Store, maar toch al vrij snel, namelijk het eerste kwartaal van 2008. Dit is dus van januari t/m maart. Als je echt geen geduld hebt dan kan je een Japans account aanmaken, maar zelf heb ik dat er niet voor over, en dan heb je de game waarschijnlijk ook nog eens in het Japans. Nog een paar maandjes geduld dus Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo. ja en we hebbe nu de prologue tog dus de demo van het egte spel en dus is hd de demo van de demo Reageren
philip14 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Hier nog 12 Screenschots : Plaatjes Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Gran Turiso 1 was leuk, Gran Turismo 2 was leuker, Gran Turismo 3 was cool, Gran Turismo 4 Prologue was ook wel cool, Gran Turismo 4 was cooler, Gran Turismo HD was vet, Gran Turismo 5 Prologue was vetter en ik hoop dat Gran Turismo 5 het einde wordt! Reageren
philip14 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Gran Turiso 1 was leuk, Gran Turismo 2 was leuker, Gran Turismo 3 was cool, Gran Turismo 4 Prologue was ook wel cool, Gran Turismo 4 was cooler, Gran Turismo HD was vet, Gran Turismo 5 Prologue was vetter en ik hoop dat Gran Turismo 5 het einde wordt! Dat weet ik wel zeker, als je alleen al kijkt naar de screenshots Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.