Jump to content

Gran Turismo 5

GTA rullezzz

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben door een hel gegaan om een Japanse account aan te maken, schijnt ie dus over drie dagen ook gewoon hier uit te komen. :-( Maarja hij is beter dan de eerste demo. Probeer wel even andere wagens dan alleen de GTR uit, want daar zit geen mooie cockpit in.

• Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA rullezzz

19

• NilsHolgersson

16

• thug

12

• M4X

11

Geplaatst:

Maar ik denk dat het sowieso niet zo geweldig lang zal duren voor hij in de europese store zal staan, maar hij komt denk toch eerder en de amerikaans store :7 maar maakr mij niet uit ik heb ook amerikaanse :tu:

Geplaatst:

Ach ja, gewoon geduld hebben, dat hoort erbij. Je kan wel veel moeite doen voor de Japans versie, maar ik wacht liever even op de Europese of Amerikaanse versie. Het zal vast wel een leuke demo zijn, maar of het zo spectaculair is dat betwijfel ik, want Grand Turismo 5 Prologue is eigenlijk een demo van Gran Turismo 5. Dus eigenlijk is het een soort demo van demo :7

Geplaatst:
, want Grand Turismo 5 Prologue is eigenlijk een demo van Gran Turismo 5. Dus eigenlijk is het een soort demo van demo :7

tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo :7

Geplaatst:
tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo :7

:puh:

HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo.

Geplaatst:

HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo.

snap k egt niet

Hd was de soort demo van de GT5 prologue en GT5prologue van GT5

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zou de gt5 proloog ook naar de EU playstationstore kome of de US of hoe zit da anders moek een japanse aanmake en daar zit ik ook niej op te w8te

Geplaatst:
Zou de gt5 proloog ook naar de EU playstationstore kome of de US of hoe zit da anders moek een japanse aanmake en daar zit ik ook niej op te w8te

Natuurlijk komt hij ook hier uit, anders loopt Sony immers erg veel geld mis. Helaas wel een hele tijd later dan in je Japan, waar hij inmiddels al uitgebracht is op de PS Store, maar toch al vrij snel, namelijk het eerste kwartaal van 2008. Dit is dus van januari t/m maart. Als je echt geen geduld hebt dan kan je een Japans account aanmaken, maar zelf heb ik dat er niet voor over, en dan heb je de game waarschijnlijk ook nog eens in het Japans. Nog een paar maandjes geduld dus ;)

Geplaatst:

ja en we hebbe nu de prologue tog dus de demo van het egte spel en dus is hd de demo van de demo

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gran Turiso 1 was leuk, Gran Turismo 2 was leuker, Gran Turismo 3 was cool, Gran Turismo 4 Prologue was ook wel cool, Gran Turismo 4 was cooler, Gran Turismo HD was vet, Gran Turismo 5 Prologue was vetter en ik hoop dat Gran Turismo 5 het einde wordt!

Geplaatst:
Gran Turiso 1 was leuk, Gran Turismo 2 was leuker, Gran Turismo 3 was cool, Gran Turismo 4 Prologue was ook wel cool, Gran Turismo 4 was cooler, Gran Turismo HD was vet, Gran Turismo 5 Prologue was vetter en ik hoop dat Gran Turismo 5 het einde wordt!

Dat weet ik wel zeker, als je alleen al kijkt naar de screenshots :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...