NilsHolgersson Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 ja en we hebbe nu de prologue tog dus de demo van het egte spel en dus is hd de demo van de demo Neehee. Die heb je nog niet. Wat je had was de demo van Prologue. Prologue ziet een dezer dagen het licht. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 ja en we hebbe nu de prologue tog dus de demo van het egte spel en dus is hd de demo van de demo Neehee. Die heb je nog niet. Wat je had was de demo van Prologue. Prologue ziet een dezer dagen het licht. ooh zo maar wrm krijge wij die demo niej dan ?? slaat nergens op Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik hoop dat er (netzoals in Gran Turismo 4) van die auto's uit de toekomst komen, netzoals die Nike auto Reageren
philip14 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hier nog een mooie trailer: http://www.gametrailers.com/player/29181.html Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 mishcien is gt5 het spel waarvoor ik dan een ps3 voor ga aanschaffen, grafisch ziet het er prachtig uit en vond toendertijd gt1 al geweldig dus ik denk als deze game nog veel beter is voral omdat er zoveeel auto's inzitten. meer als 750 heb ik gelezen. Reageren
Harrison Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Neehee Dead-Dodo, meer dan 750 auto's was in Gran Turismo 4 Meer dan 1250 auto's in Gran Turismo 5 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 heb je een link van dat verhaal? ik zou het wel zeker willen weten Reageren
philip14 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 De Prologue komt op 28 Maart in Europa uit: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9087 Reageren
thug Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) philip14 je bent me voor Woensdag 23 januari 2008 - Het was al langer bekend dat Gran Turismo 5: Prologue zeer waarschijnlijk in maart zou verschijnen. Sony Computer Entertainment Europe heeft echter vandaag een specifieke datum geprikt voor de nieuwste Gran Turismo. Gran Turismo 5: Prologue zal op 28 maart 2008 in de Europese rekken liggen. Gran Turismo 5 Prologue is een voorproefje op de echte Gran Turismo 5. Deze demo zal vijftig auto's, vijf tracks en een online modus voor 16 man bevatten. Tevens ondersteunt Prologue ook nog eens de hoogst haalbare resolutie; 1080p. nog even wachten. het schijnt ook dat de prijs half goedkoper is dan andere ps3 games laat ons zeggen 30-35 euro zal kosten Bewerkt: 23 januari 2008 door thug Reageren
philip14 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 philip14 je bent me voor Woensdag 23 januari 2008 - Het was al langer bekend dat Gran Turismo 5: Prologue zeer waarschijnlijk in maart zou verschijnen. Sony Computer Entertainment Europe heeft echter vandaag een specifieke datum geprikt voor de nieuwste Gran Turismo. Gran Turismo 5: Prologue zal op 28 maart 2008 in de Europese rekken liggen. Gran Turismo 5 Prologue is een voorproefje op de echte Gran Turismo 5. Deze demo zal vijftig auto's, vijf tracks en een online modus voor 16 man bevatten. Tevens ondersteunt Prologue ook nog eens de hoogst haalbare resolutie; 1080p. nog even wachten. het schijnt ook dat de prijs half goedkoper is dan andere ps3 games laat ons zeggen 30-35 euro zal kosten Dat zal ook wel mogen, het is nog maar een Proloog Reageren
M4X Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Er zijn al erg veel trailers van in de PS Store, en een demo lijkt me ook waarschijnlijk. Dat de echte game 35 euro gaat kosten zegt erg veel over de inhoud, je kan het dan dus ongeveer vergelijken met Warhawk, ook een erg goede game. In de Amerikaanse Store zal hij wellicht iets eerder te verkrijgen zijn, maar ik wacht gewoon op de Bluray-disc versie Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik denk dat ze bedoellen dat de prologe 30-35 euro gaat kosten en dat je voor het voledige spel de volle mep van bijna 70€(geloof ik) moet betalen maar dat is niet slecht voor een voorproefje met 50 auto's en 5 banen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) FF verduidelijking want iedereen hier denkt wat anders, Gran Turismo 5 prologue komt dit jaar nog uit, (maart dus waarschijnlijk) dat is een soort opgefokte demo maar wel op blu-ray disc, wel mooi enz maar niet het complete spel. Er is een demo van die prologue uit op de japanse playstation store. In 2009 komt het echte spel uit dus helemaal compleet. Waarschijnlijk gaat de prologue 35-40 kosten en het complete spel 75 net als de meeste sony spellen tegenwoordig. Bewerkt: 27 januari 2008 door Dx11 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ik heb een vraagje. Kan op GT5 B-spec zoals GT4? Je moet niet rijden wel achter de tv. Je moet bepalen hoeveel versnelling enzo. Reageren
philip14 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een vraagje. Kan op GT5 B-spec zoals GT4? Je moet niet rijden wel achter de tv. Je moet bepalen hoeveel versnelling enzo. Denk het wel ja Maar A-spec is veel leuker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.