Jump to content

Hoe boten opslaan?

Sjorszzz

Recommended Posts

hoe bedoel je dat de ledivitan met magneet daarbuitenniet meer te gebruiken is...als je hem in je garage zet een de missie failed heb je hem toch?
Laten we zeggen dat de magneet enkel in de missie Up, Up and Away! onder de Leviathan spawnt. Zet je hem in je garage, dan verdwijnt de magneet zodra je de missie faalt of beïndigd. Natuurlijk bestaan er op het web wel modificaties die het gebruik van deze magneet buiten die missie mogelijk maakt, maar normaal gesproken bestaat er dus geen mogelijkheid voor.

Waar ik nog even aan toe wil voegen dat die magneet lang niet alle voertuigen oppakt.

Delen op andere websites

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

13

• Bling

4

• MartyCeha

4

• Dx11

3

Waar mag dan een vliegtuig opslag zijn? Ik ben op alle vliegvelden geweest maar kan er geen vinden.

Je eigen vliegveld ;)

Je kunt ook op het gewoone vliegveld vliegtuigen opslaan in las vegas op die spawnplaats van dat heel grote vliegtuig ;)

Delen op andere websites

Waar mag dan een vliegtuig opslag zijn? Ik ben op alle vliegvelden geweest maar kan er geen vinden.

Je eigen vliegveld ;)

Je kunt ook op het gewoone vliegveld vliegtuigen opslaan in las vegas op die spawnplaats van dat heel grote vliegtuig ;)

Maar als je dan laad staan ze er niet meer wat dus geen nut heeft ;)

Delen op andere websites

Je kunt ook op het gewoone vliegveld vliegtuigen opslaan in las vegas op die spawnplaats van dat heel grote vliegtuig

je zult de spawmplaats van de AT-400 bedoelen,op deze plaats zal dit vliegtuig staan maar je kan er geen andere vliegtuigen inzetten want dan zijn ze weg en zal er weer gewoon de AT-400 staan.

de enige manier om vliegtuigen op te slaan is op Verdant Meadows Aircraft Graveyard waar je de grote hangar kan gebruiken.

tevens kan je dit pas later in het spel gebruiken na de misie Verdant Meadows van Mike Toreno..

hoe heb je die foto in dit topic gekregen?

laat ik jou ook even helpen het is oftopic maarja moet geen ramp zijn voor 'n keer.

om foto's in topic's te krijgen,moet je eerst een reaktie plaatsen dan zie je boven een plaatje van een boompje als je daar op drukt krijg je een balkje waar je een link in kan kopieeren.

eerst moet je een afbeelding hebben die kan uploden van internet. Hier op het forum gebruiken de meeste gebruikers ImageShack dat is een site waar je fotos kan uploden op het internet,dit kan uiteraad zonder acount en het kost je niks.

zodra je je foto hebt gevonden in je bestanden klil je op HOST IT! dan krijg je je afbeelding te zien.

dan ga je naar stap 2.....

dan kopieer je Direct link to image. en klik je op het boompje dan komt hier in het berichtenscherm je foto te staan!

groetjes..

fiegel5 :cya:

Bewerkt: door fiegel5
Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik zou gewoon (ik moet het nog proberen) een packer een vanaf het srand in het waten rijden, dat de achterkant net onderwater is. parkeer hiervoor een tanker, roadtrain of linerunner met een open oplegger en spring/ glij via de packer in de open oplegger. ik weet dat de engine van SA het niet ondersteund dat 2 voertuigen op elkaar liggen, maar het is te proberen.

anders zou je hem in een open oplegger kunnen takelen met de kraan in de haven.

Delen op andere websites

Ik heb hier eindelijk de oplossing om boten te kunnen opslaan zie de link naar mijn zelfgemaakte filmpje :D

En het is nog makkelijk ook nog :dans:

http://www.youtube.com/profile?user=sjors123456789

Graag reacties of je dit truckje handig vindt om boten te kunnen opslaan.

Het ziet er best wel geestig uit maar hoe heb je dat voor elkaar gekergen dan? Met de "boten kunnen vliegen" cheat?

Delen op andere websites

Het ziet er best wel geestig uit maar hoe heb je dat voor elkaar gekergen dan? Met de "boten kunnen vliegen" cheat?

Ik snap niet precies wat je bedoeld want je kunt toch op het filmpje zien hoe ik het voor elkaar heb gekregen. ;)

Je voert gewoon die cheat in boten vliegen over het water en de cheat geen zwaartekracht bij drukken van de L1 toets.

Delen op andere websites

Dat heb je dan met het cheatdevice gedaan, via ArMax. Maar niet iedereen heeft dat, dus het is niet voor iedereen bruikbaar. Je kunt wel via deze trainer zwaartekracht uitzetten voor de pc gebruikers.

Je kan je video ook gewoon in je post zetten, zoals je hier kan zien :)

Dus dan krijg je dit:

De BB code hiervoor is

[youtube]code voor video*[/youtube]

*De code voor een video vind je achter aan een URL. De URL van jou video is

...youtube.com/watch?v=VxX90K_rrck

Het dikgedrukte is de code voor de video, dus die zet je ertussen. Dan krijg je dit:

[youtube]VxX90K_rrck[/youtube]

Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je een video in je post kan zetten dus vandaar.

En ik weet het al helemaal niet hoe dat moet als hij niet op bijv youtube staat. :D

Dus graag een duidelijke uitleg :dans:

Delen op andere websites

Men neme de URL van de video:

www.youtube.com/watch?v=VxX90K_rrck

Men neme het laatste deel van die URL (na v=):

VxX90K_rrck

Men zet het laatste deel van de URL tussen de volgende stukjes:

[youtube] [/youtube]

Net als men dit doet als men iets dikgedrukt wil hebben.

Dat geeft in dit geval:

[youtube]VxX90K_rrck[/youtube]

En dat geeft dan:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...