Jump to content

Renault mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
hey jongens dit moeten jullie ff zien weet niet als het als bekend was maar bij deze

hij is hier de downloaden

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...?path=start.php

en dan naar beneden scrollen met je muis

ps:zelf kan ik hem niet downloaden want me pc loopt vast als ik iets in gta sa download

Zie nergens downloaden staan gaat alleen maar naar andere paginas. Ja 1x staat er downloaden en dat eronder: directlinking is not allowed

EDIT: Denk dat hij het nou doet, Eerst kreeg ik alleen een download voor andere lichten. :bonk:

Mij teveel werk om deze mod erin tezetten maar screens zien er cool uit!!!

Bewerkt: door Las Vegas
Geplaatst:

oow sorry zal het ff uitleggen je moet in het linker balkie bij gta san andreas naar download gaan en dan naar cars en dan naar ondere scrollen met je muis en dan renault aan klikken en dan weer naar ondere en dan staat die als het goed is als 9de van boven als je dan op renault avantime druk staat er rechts download en daar op drukken als die dat niet doet gewoon op vorige en dan op nieuw klikken dan kan je hem downloaden

Geplaatst:

Ja heb hem al maar vind het teveel werk om hem erin tezetten. Het kan toch niet omdat je in de meeste servers (mischien allemaal) Geen mods in je spel mag hebben en ik speel nu alleen nog GTA SA online.

Geplaatst:

oow ok ik met cd uit de winkel wil je me die link ff sturen dat je online kan spelen

Geplaatst:

Er bestaan een nieuwe trend :7 . Jij doet het met link, maar je kun het ook zonder link doen, zoals dit:

Geplaatst:
Er bestaan een nieuwe trend :7 . Jij doet het met link, maar je kun het ook zonder link doen, zoals dit:

ik zie niets

ps:waar kan ik online downloaden dan

SA-MP instaleren>Naam invoegen>Ip adres invoegen> spelen maar!!!

MTA = oud

en MTA DM komt uit als ik tussen 6 plankjes lig

Geplaatst:

ja maar weet niet hoe dat moet

>>> Door _KoE_Mzungu: >Aanschouw!< ^_^ <<<

Ik zat is tekijken in die map van die mod staat er utiltr1 ik neem aan dat Utility Van dat is?Lijkt er niet op(de Caravan)

Ik zat is tekijken in die map van die mod staat er utiltr1 ik neem aan dat Utility Van dat is?Lijkt er niet op(de Caravan)

ja dat klopt dat het Utility Van zie je ook in het filpie maar het hoef er toch niet op de lijken

ps:bedankt _KoE_Mzungu

Bewerkt: door Rogier0202
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...