Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 hey jongens dit moeten jullie ff zien weet niet als het als bekend was maar bij deze hij is hier de downloaden http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...?path=start.php en dan naar beneden scrollen met je muis ps:zelf kan ik hem niet downloaden want me pc loopt vast als ik iets in gta sa download
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) hey jongens dit moeten jullie ff zien weet niet als het als bekend was maar bij deze hij is hier de downloaden http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...?path=start.php en dan naar beneden scrollen met je muis ps:zelf kan ik hem niet downloaden want me pc loopt vast als ik iets in gta sa download Zie nergens downloaden staan gaat alleen maar naar andere paginas. Ja 1x staat er downloaden en dat eronder: directlinking is not allowed EDIT: Denk dat hij het nou doet, Eerst kreeg ik alleen een download voor andere lichten. Mij teveel werk om deze mod erin tezetten maar screens zien er cool uit!!! Bewerkt: 8 september 2007 door Las Vegas
Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 oow sorry zal het ff uitleggen je moet in het linker balkie bij gta san andreas naar download gaan en dan naar cars en dan naar ondere scrollen met je muis en dan renault aan klikken en dan weer naar ondere en dan staat die als het goed is als 9de van boven als je dan op renault avantime druk staat er rechts download en daar op drukken als die dat niet doet gewoon op vorige en dan op nieuw klikken dan kan je hem downloaden
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja heb hem al maar vind het teveel werk om hem erin tezetten. Het kan toch niet omdat je in de meeste servers (mischien allemaal) Geen mods in je spel mag hebben en ik speel nu alleen nog GTA SA online.
Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 oow ok ik met cd uit de winkel wil je me die link ff sturen dat je online kan spelen
ikt Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Ja meester San Andreas Multiplayer Multi Theft Auto Bij SAMP kun je lopen en schieten, bij MTA kun je alleen maar racen, maar dat gaat veranderen, er komt een DM versie uit waarmee je alles kun bij SAMP en nog meer. Bewerkt: 8 september 2007 door ikt
Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja meester San Andreas Multiplayer Multi Theft Auto Bij SAMP kun je lopen en schieten, bij MTA kun je alleen maar racen, maar dat gaat veranderen, er komt een DM versie uit waarmee je alles kun bij SAMP en nog meer. kan je bij samp ook rijden
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Er bestaan een nieuwe trend . Jij doet het met link, maar je kun het ook zonder link doen, zoals dit:
Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Er bestaan een nieuwe trend . Jij doet het met link, maar je kun het ook zonder link doen, zoals dit: ik zie niets ps:waar kan ik online downloaden dan
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) SA-MP instaleren>Naam invoegen>Ip adres invoegen> spelen maar!!! MTA = oud en MTA DM komt uit als ik tussen 6 plankjes lig Bewerkt: 8 september 2007 door Las Vegas
Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Er bestaan een nieuwe trend . Jij doet het met link, maar je kun het ook zonder link doen, zoals dit: ja maar weet niet hoe dat moet >>> Door _KoE_Mzungu: >Aanschouw!< <<<
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Ik zat is tekijken in die map van die mod staat er utiltr1 ik neem aan dat Utility Van dat is?Lijkt er niet op(de Caravan) Bewerkt: 8 september 2007 door Las Vegas
Rogier0202 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Ik zat is tekijken in die map van die mod staat er utiltr1 ik neem aan dat Utility Van dat is?Lijkt er niet op(de Caravan) ja dat klopt dat het Utility Van zie je ook in het filpie maar het hoef er toch niet op de lijken ps:bedankt _KoE_Mzungu Bewerkt: 8 september 2007 door Rogier0202
moechy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 waar vindt ik die aanhangwagen?zodat ik kampeerderke kan spelen
Recommended Posts