Jump to content

Call of Duty gebasseerd op Band of Brothers?


Thabit

Recommended Posts

Ok, dan hebben we nu de screens van Call of Duty van de russen, is er ook nog iemand die dezelfde beelden maar dan uit Enemy at the Gates kan plaatsen, dan doe ik ze wel in één afbeelding zodat je ze beter kan vergelijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt, ik had eigenlijk liever wel hetzelfde beeld uit Enemy at the Gates, maar een screen van de missie Redsquare bij Call of Duty, maar ik denk dat je zo wel een beetje kunt vergelijken. Bij allebei heeft de helft geen wapens en de bekende Rode vlag met de hamer en de sikkel

post-90-1105717094.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch wel een film(-serie) lijkt mij, of bedoel jij dat er meerdere Band of Brothers zijn? Dat is wel zo, maar bij heel veel delen van Band of Brothers is wel iets terug te vinden in Call of Duty (of een ander oorlogsspel) Deel 1 bijvoorbeeld aan de training. Deel 2, in missie1. Deel 6, 7, 8 zijn wel terug te vinden in United Offensive. De andere delen kan je weer een beetje terug vinden (de omgeving) in Multi-player mode. Alleen uit deel 9 & 10 is weinig terug te vinden in spellen omdat er daarin heel weinig wordt laten zien en er veel meer gepraat wordt. De mortier-aanval in volgensmij deel 7 kan je wel vergelijken met MOHAA Spearhead. Daar heb je net zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Volgensmij heb je wel gelijk Mitch, ik ging in deel 2 van CoDUO een missie doen in de sneeuw, toen moest je op een gegeven moment een stel snipers uitschakelen en ik had de film ook gezien, daardoor wist ik precies waar ze allemaal zaten. En je hebt een deel in B0B dat heet Crossroads, en in CoDUO een missie die Crossroads heet. Maar je bedoelde zeker wel alleen het amerikaanse gedeelte? Bekijk de onderstaande screens maar eens, dan zie je de overeenkomsten wel.

carentan5.jpg

carentan6.jpg

carentan1.jpg

carentan2.jpg

carentan3.jpg

carentan4.jpg

Sorry om zo'n oude topic naar boven te halen, maar ik vind dit een van de domste opemerkingen die ik ooit gelezen heb.

DAT ZIJN STEDEN UIT DIE TIJD, HET IS GEBASSEERD OP DE VERDOMDE REALITEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Dan zou het toch logisch zijn dat je zoiets ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...