Wesley Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida. Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om. Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ik sta er nog wel stil bij. Het is namelijk vreselijk wat er toen gebeurde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ik stond er alleen bij stil dat 50 Cent's 'Curtis' en Kanye's 'Graduation' uitkwamen Echt serieus. Het is nu 6 Jaar geleden dus hou maar op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Was dat gisteren? Ik was het vergeten, ik onthou niets van op het nieuws. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 nee stond er ni bij stil. kan mij geen reet schele Nouzeg, een beetje meeleven kan toch wel? Ok, als we voor ieder mensenleven die per dag omkomt gaan rouwen word het ook wel een beetje te. Maar bij zo'n gebeurtenis kan je toch wel een beetje begrip opbrengen? Hoedanook, ik heb er wel even bij stilgestaan. Gisteren ook nog die docu gezien. Indrukwekkend. Ik was vorig jaar ooknog bij ground zero geweest. Dat is pas helemaal indrukwekkend, die beelden en foto's op die schermen die daar staan... [Edit] Ik heb er nog wat foto's van, van toen ik daar was. Op verzoek plaats ik ze. waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt Kei veel doden, onschuldige mensen die totaal geen invloed hadden op de beslissingen van Amerika. Denk effe na voordat je zoiets dom zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida. Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om. Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? En hoe weet jij zo zeker dat Amerika erachter zit? En waarom zouden in Al-Quaida opdracht geven Amerika aan te vallen zodat Amerika daarna hun kan aanvallen? Bewerkt: 12 september 2007 door -->nick<-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida. Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om. Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? En hoe weet jij zo zeker dat Amerika erachter zit? En waarom zouden in Al-Quaida opdracht geven Amerika aan te vallen zodat Amerika daarna hun kan aanvallen? Ik weet het niet zeker, maar op Discovery Channel zijn ze er achter gekomen dat de CIA dit als opdracht heeft gegeven aan Al-quida. Ofals dit waar is kan ik je helemaal niet vertellen, maar het kan eigenlijk best wel kloppen, aangezien in Iraq heb je een paradijs voor de grote bedrijven die Olie zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida. Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om. Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? En hoe weet jij zo zeker dat Amerika erachter zit? En waarom zouden in Al-Quaida opdracht geven Amerika aan te vallen zodat Amerika daarna hun kan aanvallen? Ik weet het niet zeker, maar op Discovery Channel zijn ze er achter gekomen dat de CIA dit als opdracht heeft gegeven aan Al-quida. Ofals dit waar is kan ik je helemaal niet vertellen, maar het kan eigenlijk best wel kloppen, aangezien in Iraq heb je een paradijs voor de grote bedrijven die Olie zoeken Als dat zo was zou de CIA er wel wat gedaan hebben om dat niet uit te zenden. En denk je nou serieus dat de VS in Irak nou al dat Olie zit te verzamelen en mee terug naar de VS te nemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Als dat zo was zou de CIA er wel wat gedaan hebben om dat niet uit te zenden. En denk je nou serieus dat de VS in Irak nou al dat Olie zit te verzamelen en mee terug naar de VS te nemen? Nou, het zou mogelijk kunnen, als je eens naar Discovery Channel kijkt, over die verhalen, dan hoor je zo af en toe van echte militairen: "The United States is in Iraq for the oil" En dat zeggen Amerikaanse militairen.. Dus ja, het zou wel mogelijk zijn dat ze daar zitten voor de olie, ik weet dat echt niet. En ik denk dat ook niemand er echt achter zo komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ja. Waarom zouden ze dan aanvallen? Ok, omdat ze bang waren dat Irak kernwapens had (ahem). Maar kijk eens naar de 2e wereldoorlog. Duitsland had Hitler aan de macht. Ze gingen oorlog voeren en veroverden een aantal landen. Dus werden ze steeds machtiger. Amerika + andere geallieerde landen waren bang dat de ''Hitlerwave'' naar hun eigen land zou waaien. Dus gingen ze Hitler tegenwerken zodat hij niet Amerika enz. kon overnemen. Niet omdat ze de rest van Europa zo aardig vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 ik sta er regelmatig bij stil. ik heb gisteren nog naar die reportage gekeken op ngg is zo erg wat er toen gebeurt is bende achterlijke teroristen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Dat van Flight 93 vind ik dat het verzonnen is. Kijk maar naar de bewijzen. http://killtown.911review.org/flight93.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ja. Waarom zouden ze dan aanvallen? Ok, omdat ze bang waren dat Irak kernwapens had (ahem). Maar kijk eens naar de 2e wereldoorlog. Duitsland had Hitler aan de macht. Ze gingen oorlog voeren en veroverden een aantal landen. Dus werden ze steeds machtiger. Amerika + andere geallieerde landen waren bang dat de ''Hitlerwave'' naar hun eigen land zou waaien. Dus gingen ze Hitler tegenwerken zodat hij niet Amerika enz. kon overnemen. Niet omdat ze de rest van Europa zo aardig vinden. Amerika begon Duitland en Japan aan te vallen omdat Japan Pearl Harbor had aangevallen. En denk je nou dat alle Nederlandse Millitairen in Irak of waar dan ook allemaal goede dingen over Nederland zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is maar ik weer zo niet of Al-Quide veel ermee te maken heeft, de FBI wist er van en ik denk dat zei die bommen in die gebouwen hebben geplaatst, en de terroristen laten erin vliegen, want na een uur meende ik gingen beide WTC gebouwen neer, ik denk dat de FBI ze 1 uur de tijd heeft gegeven om te vluchten en wie vast zaten hadden pech, want die pentagon vond je niks van een vliegtuig en je zag op andere videos gebouwen die zomaar instorten, ik denk dat de Amerikaanse overheid de terroristen hebben gebruikt zodat zei die vliegtuigen erin lieten vliegen. Waarom denk ik zo? omdat Bush een enorme klootzak is, en dit zou de Islaam een hele slechte naam geven. Ik kan er ook echt naast zitten, maar de rede is dat ik dit zeg omdat ik op Google een video zag met witte explosies en toen storte gebouw in. Men hoorde drie kleine explosies en toen storte het neer. Nogmaals ik vind het verschrikkelijk voor die mensen! Bewerkt: 12 september 2007 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 De Kijk gelezen? Maar ik ben ermee eens, als een vliegtuig boven in een gebouw vliegt en een uur later pas omvalt is een beetje raar. Het WTC kukelde niet scheef om maar zakte in na een uur ofzo, dat is ook wel raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.