Jump to content

11 September


Scarface92

Recommended Posts

waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt

Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida.

Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om.

Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    10

  • Groot-Duimpje

    7

  • -->nick<--

    7

  • DdJDean

    4

nee stond er ni bij stil. kan mij geen reet schele

Nouzeg, een beetje meeleven kan toch wel? Ok, als we voor ieder mensenleven die per dag omkomt gaan rouwen word het ook wel een beetje te. Maar bij zo'n gebeurtenis kan je toch wel een beetje begrip opbrengen?

Hoedanook, ik heb er wel even bij stilgestaan. Gisteren ook nog die docu gezien. Indrukwekkend. Ik was vorig jaar ooknog bij ground zero geweest. Dat is pas helemaal indrukwekkend, die beelden en foto's op die schermen die daar staan...

[Edit]

Ik heb er nog wat foto's van, van toen ik daar was. Op verzoek plaats ik ze.

waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt

Kei veel doden, onschuldige mensen die totaal geen invloed hadden op de beslissingen van Amerika. Denk effe na voordat je zoiets dom zegt

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt

Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida.

Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om.

Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? :duh:

En hoe weet jij zo zeker dat Amerika erachter zit?

En waarom zouden in Al-Quaida opdracht geven Amerika aan te vallen zodat Amerika daarna hun kan aanvallen? :?

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt

Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida.

Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om.

Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? :duh:

En hoe weet jij zo zeker dat Amerika erachter zit?

En waarom zouden in Al-Quaida opdracht geven Amerika aan te vallen zodat Amerika daarna hun kan aanvallen? :?

Ik weet het niet zeker, maar op Discovery Channel zijn ze er achter gekomen dat de CIA dit als opdracht heeft gegeven aan Al-quida.

Ofals dit waar is kan ik je helemaal niet vertellen, maar het kan eigenlijk best wel kloppen, aangezien in Iraq heb je een paradijs voor de grote bedrijven die Olie zoeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt

Raar kereltje ben je, Amerika heeft dit dan wel zelf als opdracht gegeven aan al-quida.

Maar het gaat er om dat er echt enorm véél slachoffers zijn gevallen, Hoe zou jij het vinden, er gebeurt een vliegtuig ongeluk, en het was in opdracht van de regering, en je ouders komen erbij om.

Dan sta je er zeker nog steeds niet bij stil zeker? :duh:

En hoe weet jij zo zeker dat Amerika erachter zit?

En waarom zouden in Al-Quaida opdracht geven Amerika aan te vallen zodat Amerika daarna hun kan aanvallen? :?

Ik weet het niet zeker, maar op Discovery Channel zijn ze er achter gekomen dat de CIA dit als opdracht heeft gegeven aan Al-quida.

Ofals dit waar is kan ik je helemaal niet vertellen, maar het kan eigenlijk best wel kloppen, aangezien in Iraq heb je een paradijs voor de grote bedrijven die Olie zoeken ;)

Als dat zo was zou de CIA er wel wat gedaan hebben om dat niet uit te zenden. En denk je nou serieus dat de VS in Irak nou al dat Olie zit te verzamelen en mee terug naar de VS te nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat zo was zou de CIA er wel wat gedaan hebben om dat niet uit te zenden. En denk je nou serieus dat de VS in Irak nou al dat Olie zit te verzamelen en mee terug naar de VS te nemen?

Nou, het zou mogelijk kunnen, als je eens naar Discovery Channel kijkt, over die verhalen, dan hoor je zo af en toe van echte militairen:

"The United States is in Iraq for the oil"

En dat zeggen Amerikaanse militairen..

Dus ja, het zou wel mogelijk zijn dat ze daar zitten voor de olie, ik weet dat echt niet.

En ik denk dat ook niemand er echt achter zo komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Waarom zouden ze dan aanvallen? Ok, omdat ze bang waren dat Irak kernwapens had (ahem). Maar kijk eens naar de 2e wereldoorlog. Duitsland had Hitler aan de macht. Ze gingen oorlog voeren en veroverden een aantal landen. Dus werden ze steeds machtiger. Amerika + andere geallieerde landen waren bang dat de ''Hitlerwave'' naar hun eigen land zou waaien. Dus gingen ze Hitler tegenwerken zodat hij niet Amerika enz. kon overnemen. Niet omdat ze de rest van Europa zo aardig vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Waarom zouden ze dan aanvallen? Ok, omdat ze bang waren dat Irak kernwapens had (ahem). Maar kijk eens naar de 2e wereldoorlog. Duitsland had Hitler aan de macht. Ze gingen oorlog voeren en veroverden een aantal landen. Dus werden ze steeds machtiger. Amerika + andere geallieerde landen waren bang dat de ''Hitlerwave'' naar hun eigen land zou waaien. Dus gingen ze Hitler tegenwerken zodat hij niet Amerika enz. kon overnemen. Niet omdat ze de rest van Europa zo aardig vinden.

Amerika begon Duitland en Japan aan te vallen omdat Japan Pearl Harbor had aangevallen.

En denk je nou dat alle Nederlandse Millitairen in Irak of waar dan ook allemaal goede dingen over Nederland zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is maar ik weer zo niet of Al-Quide veel ermee te maken heeft, de FBI wist er van en ik denk dat zei die bommen in die gebouwen hebben geplaatst, en de terroristen laten erin vliegen, want na een uur meende ik gingen beide WTC gebouwen neer, ik denk dat de FBI ze 1 uur de tijd heeft gegeven om te vluchten en wie vast zaten hadden pech, want die pentagon vond je niks van een vliegtuig en je zag op andere videos gebouwen die zomaar instorten, ik denk dat de Amerikaanse overheid de terroristen hebben gebruikt zodat zei die vliegtuigen erin lieten vliegen.

Waarom denk ik zo? omdat Bush een enorme klootzak is, en dit zou de Islaam een hele slechte naam geven.

Ik kan er ook echt naast zitten, maar de rede is dat ik dit zeg omdat ik op Google een video zag met witte explosies en toen storte gebouw in.

Men hoorde drie kleine explosies en toen storte het neer.

Nogmaals ik vind het verschrikkelijk voor die mensen!

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...